Przeniesienie numeru do kolejnego z rzędu operatora

Data: 2010-09-03 07:34:40
Autor: Dominik & Co
Przeniesienie numeru do kolejnego z rzędu operatora
Maciej Muran rzecze:

Co na ten temat mówi prawodawstwo a jakie są Wasze doświadczenia?

W sensie technicznym niewiele powiem, ale przenosiłem nr
Era->Mobilking->Play. Pierwsze przenosiny: uaktualnienie danych
rejestracyjnych u Ery, wniosek w MK (listownie), nowa karta,
"chwila" przerwy- działa. Po kilku miesiącach wniosek w Play
(w "saloonie"), kolejna karta, "chwila" przerwy- działa.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2010-09-25 16:18:16
Autor: Paweł Gąska
Przeniesienie numeru do kolejnego z rzędu operatora
Witam,

W odpowiedzi na maila od Dominik & Co
z dnia: 2010-09-03 07:34:
[...]

spróbuj przeniesć do Gadu AIr :] wniosek - nowa karta - dłuuuuuuuuuga przerwa - i już działa ;)

Paweł

Przeniesienie numeru do kolejnego z rzędu operatora