Przeniesienie numeru do nju

Data: 2013-12-07 14:28:31
Autor: ps23
Przeniesienie numeru do nju
Cześć,

Planuję przenieść numer z abonamentu tmobile do nju na abonament. Naczytałem się na forach nju, że dużo ludzi ma różne problemy po przenosinach.

Czy ktoś ostatnio przenosił numer do nju i może potwierdzić brak
problemów?

TIA,
ps23
--
Regards, ps23

Data: 2013-12-07 16:49:39
Autor: funn
W dniu 07-12-2013 15:28, ps23 pisze:
[...]

No bedzie juz ze 2 miesiace temu. Przenosilem z T-mobile, bez okresu wypowiedzenia (tzn doszedl mi jeszcze jeden karny abonament). Wszystko odbylo sie bez zadnych problemow, a w dniu, w ktorym napisali, ze numer bedzie przeniesiony tak wlasnie sie stalo (co ciekawe o 12.00, czyli w samo poludnie, a nie o polnocy :) )

Data: 2014-01-05 07:44:05
Autor: 666
Przeniesienie numeru do nju
Np. z faktury znika nip (lub regon jeśli miałeś).
BTW da się na nju wymusić pojawienie się nip na fakturze?

-- -- -
Naczytałem się na forach nju, że dużo ludzi ma różne problemy po przenosinach.

Data: 2014-01-05 23:57:59
Autor: WAM
Przeniesienie numeru do nju
On Sun, 5 Jan 2014 07:44:05 +0100, " 666" <j.666@gazeta.pl> wrote:

Np. z faktury znika nip (lub regon je¶li mia³e¶).
BTW da siê na nju wymusiæ pojawienie siê nip na fakturze?
Wystaw im noty koryguj±ce do ka¿dej faktury :)

WAM

Data: 2014-01-06 01:54:31
Autor: J.F.
Przeniesienie numeru do nju
Dnia Sun, 05 Jan 2014 23:57:59 +0100, WAM napisa³(a):
[...]

Poniewaz nie wymaga to od nich zadnej pracy - zloza ad acta, a
przysylac beda dalej bledne.

Moze w trybie reklamacji, moze zarzadac paru zl za koniecznosc
wystawiania noty ...

J.

Przeniesienie numeru do nju