Przeniesienie numeru prepaid z tak taka do simplusa

Data: 2009-05-31 15:07:26
Autor: robert
Przeniesienie numeru prepaid z tak taka do simplusa
Z uwagi na tanszy internet w simplusie (pakiety) chcialbym przeniesc sie z ery tak tak z zachowaniem numeru. karta tak taka nie byla rejestrowana. czy jest taka mozliwos.c czy w salonie nie beda robili problemu, gdzie sie zglosic do plusa czy do ery

Data: 2009-05-31 15:33:00
Autor: Jingiel
robert@mailinator.com pisze:
[...]

Najpierw do Ery celem rejestracji karty.

Jingiel

Data: 2009-05-31 22:55:37
Autor: X
Użytkownik robert@mailinator.com napisał:
[...]

Gratuluje wyboru Simplusa. Obecnie najlepszy multimedialny prepaid w Polsce z dobrymi stawkami za rozmowy i super za internet w całej Polsce a nie tylko w miastach!
Proponuję Ci wybór taryfy Twój Profil, aktywację profilu Taniej Do Wszystkich (29gr/min.) oprócz Playa, zakup pakietu internetowego 25,100,250,500 MB za 5,10, 20, 35zł i opcjonalnie 1 darmowy numer wPlusie za 10zł miesięcznie lub pakiet 60 minut na stacjonarne za 6zł na miesiąc. Do tego darmowy wap.plus.pl, darmowe konto pocztowe simplusnet.pl z powiadamieniem smsem o nowych maialch i wiele innych ciekawych usług. Witaj w gronie Plusowców!!!

Data: 2009-05-31 23:06:16
Autor: Czarek
W dniu 2009-05-31 22:55, X napisał:

[...]

Nie mam nic przeciw Simplusowi ale zapytam - w dziale marketingu "Plusa" pracujesz?  ;-)

PS. To właśnie w tym stylu Simplus powinien się reklamować a nie ciągle te debilne, odstraszające reklamy w TV.

--
Cz.

Data: 2009-05-31 23:42:29
Autor: J.F.
On Sun, 31 May 2009 23:06:16 +0200,  Czarek wrote:
[...]

No nie narzekaj - akurat Plus zatrudnil kabaret Mumio, i te reklamy sa
niezle, a niektore nawet swietne :-)

J.

Data: 2009-05-31 23:52:00
Autor: Czarek
W dniu 2009-05-31 23:42, J.F. napisał:
[...]

Ale ja nie pisałem o reklamach Plusa tylko Simpluisa - a to jest wieeeelka różnica w ich jakości "przekazu".
Reklamy Plusa oglądam jako jedyne w TV ;-)
Sam zobacz: http://www.youtube.com/watch?v=fKDxFGKN5H8
Podoba się??

--
Cz.

Data: 2009-06-01 08:24:49
Autor: Valdi.Pavlack
Przeniesienie numeru prepaid z tak taka do simplusa
"Czarek" news:gvurg7$akd$3news.dialog.net.pl

PS. To właśnie w tym stylu Simplus powinien się reklamować a nie ciągle
te debilne, odstraszające reklamy w TV.

I w tym jest jakaś myśl. Inne podejście sprawiło by, że wielu popatrzyło by
przychylnym okiem na ofertę..., większości marną, dodajmy.

Data: 2009-06-01 16:34:17
Autor: Zbylut
Przeniesienie numeru prepaid z tak taka do simplusa
X zapodal(a):

[...]

internet w plusie tak - tyle że nie w taryfie Twój Profil :)

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-06-01 19:13:01
Autor: XXX
Przeniesienie numeru prepaid z tak taka do simplusa

Użytkownik "Zbylut" <Zbylut@NoWhere.zzz> napisał w wiadomości news:slrn.pl.h275j8.4gc.ZbylutNoWhere.zzz...
X zapodal(a):

[...]

A może w abonamencie na 2 lata co? Dziękuję, nie wiążę się z Plusem na wiele lat, wolę super internet w Twoim Profilu, przy zasileniu konta za 134zł dostaję na konto 180zł, przez co realnie 500MB to koszt 26zł, 1GB-52zł:)

Data: 2009-06-01 19:29:05
Autor: robert 21
> [...]

A może w abonamencie na 2 lata co? Dziękuję, nie wiążę się z Plusem na wiele lat, wolę super internet w Twoim Profilu, przy zasileniu konta za 134zł dostaję na konto 180zł, przez co realnie 500MB to koszt 26zł, 1GB-52zł:)
Mankamentem jest czas ważności pakietów 30 dni, dla 500 MB to za mało...

Data: 2009-06-01 20:43:42
Autor: XXX

Użytkownik <robert_21@wp.pl> napisał w wiadomości news:6069.000001b0.4a240fe1newsgate.onet.pl...

> [...]
dostaję na konto 180zł, przez co realnie 500MB to koszt 26zł, 1GB-52zł:)

Mankamentem jest czas ważności pakietów 30 dni, dla 500 MB to za mało...

500MB za dużo na 30dni? Może do słuchania radia internetowego za mało.. Ja podłączając Nokię N73 do laptopa i traktując ją jako modem 3G, 500 MB spokojnie wykorzystam w miesiąc:) Nie opłaca mi się brać abonamentowego iPlusa, gdyż mobilnego internetu (ok.500MB) potrzebuję miesięcznie tylko przez okres letni, kiedy nie mam na działce dostępu do łącza kablowego.

Data: 2009-06-02 11:49:26
Autor: robert
> [...]

500MB za dużo na 30dni? Może do słuchania radia internetowego za mało.. Ja podłączając Nokię N73 do laptopa i traktując ją jako modem 3G, 500 MB spokojnie wykorzystam w miesiąc:) Nie opłaca mi się brać abonamentowego iPlusa, gdyż mobilnego internetu (ok.500MB) potrzebuję miesięcznie tylko przez okres letni, kiedy nie mam na działce dostępu do łącza kablowego.
Jednak używając laptopa i telefonu np na wczasach w Bieszczadach, czy innym odludziu, gdzie o 3G i pewnie o EDGE też można zapomnieć, a działa jedynie GPRS;
Trudno wykorzystać 500MB w ciągu miesiąca, łącząc się na godzinę czy dwie wieczorami z internetem o prędkości 53,6 kb/s.

Data: 2009-06-02 19:33:30
Autor: XXX
Użytkownik <robert@mailinator.com> napisał w wiadomości news:6069.0000024c.4a24f5a6newsgate.onet.pl...

> [...]

Trudno wykorzystać 500MB w ciągu miesiąca, łącząc się na godzinę czy dwie
wieczorami z internetem o prędkości 53,6 kb/s.

Ja pod Łodzią mam na działce zasięg 3G:)

Data: 2009-06-02 15:00:30
Autor: Zbylut
Przeniesienie numeru prepaid z tak taka do simplusa
XXX zapodal(a):

[...]

chodzi o taryfikację pakietów - masz co 100kB, podczas gdy ja w innej taryfie
simplus mam taryfikację co 1B :)

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-06-02 17:45:22
Autor: staszaiwa
Przeniesienie numeru prepaid z tak taka do simplusa
XXX zapodal(a):

> A może w abonamencie na 2 lata co? Dziękuję, nie wiążę się z Plusem na
wiele
> lat, wolę super internet w Twoim Profilu, przy zasileniu konta za 134zł > dostaję na konto 180zł, przez co realnie 500MB to koszt 26zł, 1GB-52zł:) chodzi o taryfikację pakietów - masz co 100kB, podczas gdy ja w innej taryfie
simplus mam taryfikację co 1B :)

Jak mam aktywny pakiet 100MB to jak zmienie teryfę to bede miał co 1B?
W jakie to taryfie można mieć taryfikacje co 1B?

Data: 2009-06-02 19:35:44
Autor: XXX
Przeniesienie numeru prepaid z tak taka do simplusa
Użytkownik "Zbylut" <Zbylut@NoWhere.zzz> napisał w wiadomości news:slrn.pl.h29hrs.9dk.ZbylutNoWhere.zzz...
XXX zapodal(a):

[...]

Od dnia 26.maja br. już nie ma pakietów internetowych taryfikowanych co 1 bajt. Od tego dnia wszystkie aktywowane pakiety internetowe rozliczane są co 100kB osobno za odebrane i wysłane dane przy połączeniu z punktem dostępowym INTERNET, natomiast co 10kB przy połączeniu z punktem dostępowym WAP.

Data: 2009-06-02 20:05:40
Autor: staszaiwa
[...]

A czemuż to WAP 10x droższy? (i to chyba u wszystkich operatorów)?

Data: 2009-06-02 20:31:17
Autor: XXX

Użytkownik <staszaiwa@vp.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000293.4a2569f4newsgate.onet.pl...

[...]

Ja złożyłem reklamacje bo w starej taryfie Simplusa WAP taryfikowano z konta głównego (20gr za 10kB), a nie z pakietu internetowego. Ale wg regulaminu powinni taryfikowac co 10kB przy połączeniach z WAPem, a nie co 100kB.

Data: 2009-06-03 15:56:46
Autor: Zbylut
[...]

rzeczywiście tak jest, sprawdziłem. No to chyba pora zmienić na "Twój profil",
bo tylko te pakiety trzymały mnie w innej taryfie. --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-06-30 16:29:20
Autor: Piner
On 3 Cze, 17:56, Zbylut <Zby...@NoWhere.zzz> wrote:
> [...]

rzeczywiście tak jest, sprawdziłem. No to chyba pora zmienić na "Twój profil",
bo tylko te pakiety trzymały mnie w innej taryfie.

witam w taryfie twoj profil jest niestety naliczanie co 100 kb i
shitplus nie pozwala na przejscie na lepsza taryfe jaka jest Nowy
Simplus - tutaj intet jest rozliczany co do bajta. W "twoj profil" te
25600KB znika tak szybko jak schabowe z talerza. Szkoda gadac.

Data: 2009-06-01 18:11:58
Autor: robert 21
Przeniesienie numeru prepaid z tak taka do simplusa
aktywację profilu Taniej Do Wszystkich (29gr/min.) oprócz Playa

Nie ma tu jakiegoś haczyka? tak za 1,5 zł i bez żadnych konsekwencji można o połowe obniżyć koszty połączeń?

Data: 2009-06-01 20:45:54
Autor: XXX

Użytkownik <robert_21@wp.pl> napisał w wiadomości news:6069.000001a2.4a23fdcenewsgate.onet.pl...
aktywację profilu Taniej Do
Wszystkich (29gr/min.) oprócz Playa

Nie ma tu jakiegoś haczyka? tak za 1,5 zł i bez żadnych konsekwencji można o
połowe obniżyć koszty połączeń?

Nie ma żadnego haczyka.Do wszystkich sieci 29gr/min. (oprócz Play).Doładowując za 134zł masz 180 na koncie i wtedy realnie koszt minuty to trochę powyżej 21 gr brutto:) Profil Taniej do Wszystkich ważny jest tak długo jak rozmowy wychodzące...

Przeniesienie numeru prepaid z tak taka do simplusa