Przeniesienie numeru telefonu

Data: 2015-04-08 11:41:08
Autor: Heraklit
Przeniesienie numeru telefonu
Czy przy zmianie operatora, ale z zatrzymaniem numeru mogą powstać
jakieś problemy w korzystaniu z telefonu? Jak długo trwa przeniesienie
numeru do innego operatora?

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2015-04-08 11:38:35

Data: 2015-04-08 11:57:28
Autor: P03

Użytkownik "Heraklit" <rafal@f12.pl> napisał w wiadomości news:1x9engh6lb1s6$.md7544uv5jwi$.dlg40tude.net...
[...]

Tak mogą powstać i sporadycznie powstają.
Odpowiedź silnie zależy od informacji czy oferta
abonamentowa czy prepaid.
W prepaidzie przeniesienie następuje praktycznie
od razu, dzisiaj składasz wniosek jutro jesteś u
innego operatora.
W abonamencie muszisz czekać obowiązkowo
przez okres zwany czasem rozwiązania umowy
cirka około miesiąca PLUUS jeszcze troszkę.
Gdy w dniu pięknym wyznaczonym na
dzień przeniesienia okaże się że stara karta
od starego operatora nie widzi sieci,
wkładasz nową od nowego i wtedy właśne
okazuje się czy jesteś bohaterem przysłowia
(bogatemu diabeł dzieci pilnuje) czy
(pechowemu to i w drewniamym kościele
cegła na łeb spaść może)

--
P03

Data: 2015-04-08 12:17:28
Autor: J.F.
Użytkownik "Heraklit"  napisał w wiadomości
Czy przy zmianie operatora, ale z zatrzymaniem numeru mogą powstać
jakieś problemy w korzystaniu z telefonu?

moga, ale chwilowe/przejsciowe.

Jak długo trwa przeniesienie numeru do innego operatora?

od 1 dnia do 3 miesiecy :-)

J.

Data: 2015-04-08 11:55:33
Autor: masti
J.F. wrote:

[...]

znaczy samo przeniesienie do 24h. cała reszta to czekanie w zależności
od czasu wygaśnięcia umowy etc.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-04-08 13:49:46
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2015-04-08 o 11:41, Heraklit pisze:
Czy przy zmianie operatora, ale z zatrzymaniem numeru mogą powstać
jakieś problemy w korzystaniu z telefonu? Jak długo trwa przeniesienie
numeru do innego operatora?

Przenosiłem numer żony z Plusa (mix) do Orange (Abonament na Mnie).
Trwało to 2 tygodnie ale tylko przez plusa. Kilka dni przepisanie numeru na mnie i kilka dni zwolnienie numeru.
Samo przełączenie przez Orange odbyło się w dzień na który była planowana zmiana (przy podpisywaniu umowy określiliśmy konkretny dzień w który chcemy aby numer był w Orange).

Przeniesienie numeru telefonu