Przeniesienie numeru z abonamentu do pre-paid

Data: 2011-10-09 01:07:28
Autor: Przemys艂aw Kowalik
Przeniesienie numeru z abonamentu do pre-paid
U偶ytkownik MarekM napisa艂:
Cze艣膰,

W kt贸rej sieci (opr贸cz Play) mo偶liwe jest przeniesienie numeru
abonamentowego (Play) do oferty pre-paid?

Pr贸bowa艂em w Orange, ale wed艂ug totalnie zdezorientowanej "konsultantki"
tak si臋 nie da: abonament tylko na abonament.

Ja przenios艂em w marcu 2009 ze starej Jednej Ide艂y z Rachunkiem na Popa w jeden dzie艅. Pr贸by wci艣ni臋cia mi 艣wie偶ego cyrografu stanowczo uci膮艂em. Na dobry pocz膮tek dosta艂em 5 PLN, kt贸re wyda艂em na smsy do艂adowuj膮ce ze 艣p. Profitu. Punkty, kt贸re mia艂em wykorzysta艂em tak, 偶e nie musia艂em kupowa膰 do艂adowa艅 przez ponad p贸艂 roku.

Przemek

Przeniesienie numeru z abonamentu do pre-paid