Przeniesienie partycji recovery z SSD na HDD

Data: 2016-03-01 19:57:23
Autor: Poldek
Przeniesienie partycji recovery z SSD na HDD

Hej, więc mam od paru miesięcy upragniony dysk SSD w desktopie i super. Wiadomo - SSD - szybko kończy się miejsce. Wpakowałem więc do tego desktopa jego stary HDD 80GB i od razu ulżyło :-)
Ale na SSD tkwi cały czas partycja z "nośnikiem" instalki Windows 7. Od czasu do czasu system ma prawo sięgnąć do tej partycji. Np. gdy zmieniam zainstalowane składniki Windows. Chciałbym zwolnić miejsce na SSD. Sklonuję więc tą partycję na HDD i zwolnię to miejsce na SSD.
Czy Windows siÄ™ sam zorientuje, kiedy zajdzie taka potrzeba?
Jakie jeszcze komplikacje mi grożą?

Przeniesienie partycji recovery z SSD na HDD