Przeniesienie pieniędzy USA-PL

Data: 2018-04-18 05:28:03
Autor: Dawid Rutkowski
Przeniesienie pieniędzy USA-PL
Może revolut?

Oprócz tego tradycyjny SWIFT - np. do kantoru aliora, trzeba tylko sprawdzić, jaką prowizję weźmie bank, w którym kuzynka ma konto w USA - wydaje mi się bowiem (ale mogę się mylić) że alior przyjmie przelew bezpłatnie. Potem oczywiście możliwość wymiany na złotówki po dobrym kursie i przelew do dowolnego banku w PL lub wypłata dolarów czy złotówek w kasie aliora.

Można też sprawdzić kursy i prowizje, jakie ma ten amerykański bank dla płatności kartą za granicą - może sensowniej będzie tą kasę - w końcu nie tak dużą - wydać debetówką?

I jeszcze ostatnia ewentualność - citibank global transfers - wg informacji na stronie USA->PL za darmo.
A do tego jeszcze można dostać bonus za założenie konta - mogę być polecającym ;)

Przeniesienie pieniędzy USA-PL