Przeniesienie prepaida

Data: 2010-08-17 15:16:38
Autor: Skylla
Przeniesienie prepaida

Użytkownik "Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> napisał w wiadomości news:i4e1ek$7qd$1news.dialog.net.pl...
Jest sobie karta prepaid, kupiona daaaawno jako Idea POP. Numer fajny i znany wielu osobom. Jest jednak problem - karta nie została zarejestrowana u operatora. W pudełku po starym telefonie leży sobie niewypełnony druczek sprzed niemal dekady. Myślę jednak o przeniesieniu tego tego numeru do innej sieci. Dotychczas przenosiłem tylko numer abonamentowy, a jak jest w przypadku przeniesienia takiego numeru, którego właściciel nie jest nigdzie odnotowany?
--
nietrudno znaleźć w google, że numer musi być aktywny i zarejestrowany.

Przeniesienie prepaida