Przenioszenie danych między telefonami przy pomocy jednej aplikacji

Data: 2011-03-13 15:32:31
Autor: MichaelData
Przenioszenie danych między telefonami przy pomocy jednej aplikacji
Romek wydumał(a) w news:178f.000000f6.4d7ca015newsgate.onet.pl :
Witam.
Sprawa jest tego rodzaju: Czy istnieje jedna aplikacja która pozwoli
przenieść komplet danych pomiędzy telefonami Nokia C6 i HTC Wildfire. Z
tego co wiem takie aplikacje istnieją, tytułu. Generalnie czytałem, że
przenoszenie danych nie jest sprawą prostą.
Będę wdzięczny za pomoc
http://www.mobiledit.com

--
MichaelData
Sygnaturka sponsorowana:

Przenioszenie danych między telefonami przy pomocy jednej aplikacji