Przenosić, czy nie oto jest pytanie.

Data: 2016-08-05 06:07:09
Autor: stevep
Przenosić, czy nie oto jest pytanie.
# Powązki bez grobów Bieruta, Jaruzelskiego i innych przywódców PRL?  Senatorowie PiS i PO nie mają wątpliwości
- Powązki Wojskowe w Warszawie to miejsce, w którym odbywa się zbiorowy  hołd wspólnoty narodowej składany bohaterom. Jestem zwolennikiem tego, by  groby komunistycznych aparatczyków i groby komunistów, którzy symbolizują  wkroczenie na teren Polski obcej siły przenieść, w godny sposób, w inne  miejsce - mówi WP prof. Jan Żaryn, historyk i senator PiS. Dyskusja na  temat przeniesienia grobów komunistycznych działaczy z Powązek rozgorzała  w kilka dni po dewastacji nagrobka Bolesława Bieruta. #
Ze strony:
http://skroc.pl/234f7

Zapewne zaraz pisowscy "intelektualiści" typu u2 zarzucą mi miłość do  Bieruta, ale to głebszy problem i nie na ich ptasie móżdżki.

--
stevep

Data: 2016-08-05 11:59:43
Autor: Zenek Kapelinder
Przenosić, czy nie oto jest pytanie.
Nie mam watpliwosci. Przenosic i to nie w jedno miejsce a w wiele.

Data: 2016-08-07 06:15:59
Autor: stevep
W dniu .08.2016 o 20:59 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Nie mam watpliwosci. Przenosic i to nie w jedno miejsce a w wiele.

A czemu nie w jedno, a może stworzyć Aleje Hańby oczywiście nie na  Powązkach, a może dać możliwość rodzinom decydowania o miejscu  przeniesienia itp?
Dobrze, że to wypadło na rządy pisowskie, oszołomi łatwiej znoszą takie  dylematy.

--
stevep

Data: 2016-08-05 19:39:06
Autor: Marek Czaplicki
stevep pisze na pl.soc.polityka w piątek, 5 sierpnia 2016 06:07:

[...]

Ciekawe. A co będzie za sto lat z grobami tych, którzy wprowadzają teraz na teren Polski bazy NATO? Nie żebym miał coś przeciw, ale potomkowie mogą coś nie czuć tej mięty Antka.

Data: 2016-08-05 19:47:23
Autor: u2
W dniu 2016-08-05 o 19:39, Marek Czaplicki pisze:
[...]

grób Killimuszki na pewno zaleje:)
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-08-07 06:10:12
Autor: stevep
W dniu .08.2016 o 19:39 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:

[...]

Jest tu znacznie więcej pytań niż odpowiedzi, jak to przeprowadzić  technicznie- najpierw lustracja tych leżących w Alei Zasłużonych, wyrzucać  tylko zbrodniarzy w rodzaju Bieruta, czy też każdego urzędnika  wysługującego się reżimowi itp.
--
stevep

Data: 2016-08-07 07:49:28
Autor: Marek Czaplicki
stevep pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 7 sierpnia 2016 06:10:

[...]

Niestety. Nie ma Jokasty, która by podpowiedziała ludzkie i bogobojne zachowanie.

Przenosić, czy nie oto jest pytanie.