Przenosiny

Data: 2012-10-12 17:58:24
Autor: SP 1 QXL
Przenosiny
W dniu 2012-10-12 12:16, J.F pisze:

opuściło ją 267,5 tys. osób. Centertel (Orange) zyskał 114,7 tys.
klientów, ale stracił najwięcej - 318 tys. abonentów. Wynik Polkomtelu

Nie dziwię się że tyle stracił. mieszkam na dużym osiedlu w 400 tysięcznym mieście. Do czasu połączenia roamingowego Orange i T-mobile miałem zasięg choć w pokoju, o kuchni położonej w głębi mieszkania nie wspomnę, bo tam zasięg "uciekał". Teraz, po migracji muszę wychodzić NA BALKON aby porozmawiać. Czekam tylko na koniec umowy i spierdzielam do PLAY! Orange mam w dupie za takie numery!

TL

Przenosiny