Przenosne DVD do samochodu

Data: 2009-05-21 01:34:19
Autor: B.P. \(pobo\)
Przenosne DVD do samochodu

"Man-Fred" <mirek.mrozowicz@dziennik.krakow.pl> wrote in message news:gv1m4q$hls$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Witam
Zbliża się powoli czas wyjazdów, a mojemu dziecku szybko się w aucie nudzi. Po 20 km jest, jak w Szreku "daleko jeszcze?".
Stąd pytanie o przenośne DVD. Używa ktoś, sprawdza się to, jakiego sprzętu szukać, co omijać?

A ja polecam odtwarzacz DVD w osłonie przeciwsłonecznej (po stronie pasażera);.
Dodatkowe korzyści:
* możesz używać kamery cofania (bezcenne :)
* ma modulator FM (dzieciaki w mp3 playerze mogą słuchać a tobie gra radio)
* dość tanie (mnie kosztowało ok. 400zł dwa lata temu) a działa świetnie

pobo

Przenosne DVD do samochodu