Przenosne DVD do samochodu

Data: 2009-05-21 07:37:48
Autor: Czarek
Przenosne DVD do samochodu

Użytkownik "Man-Fred" <mirek.mrozowicz@dziennik.krakow.pl> napisał w wiadomości news:gv1m4q$hls$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Witam
Zbliża się powoli czas wyjazdów, a mojemu dziecku szybko się w aucie nudzi. Po 20 km jest, jak w Szreku "daleko jeszcze?".
Stąd pytanie o przenośne DVD. Używa ktoś, sprawdza się to, jakiego sprzętu szukać, co omijać?
Z góry dzięki i pozdrawiam

Kup przenośne DVD. Będziesz miał dwa w jednym. Jak juz dotrzesz do celu możesz wyjąć z samochodu i korzystać np. w namiocie. Z tego co piszesz chcesz zając czymś dziecko a to jest doskonały sposób na wygospodarowanie chwilki dla siebie nawet poza autem:)

Dwa lata temu kupiłem corce przenośny LG. Ma baterię (wystarcza na dwa filmy) zasilacz samochodowy i sieciowy. Jeżdzi z nami wszędzie i często. Był pod namiotem, w domkach kempingowych a nawet na łódce

pozdrawiam
Czarek

Data: 2009-05-21 07:44:11
Autor: Krzysiek
Przenosne DVD do samochodu
[...]

Akurat pod namiotem i kempingiem to dziecko ma odpocząć od bajek itp. i korzystać jak najwięcej z natury.

Data: 2009-05-21 08:01:58
Autor: Kriso
Przenosne DVD do samochodu

Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek@zmuda.com.pl> napisał w wiadomości news:gv2pr8$jh4$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

No tak i pewnie przed pojsciem spac ma jeszcze do lasku na biegi wyskoczyc :P

Kriso

Data: 2009-05-21 10:50:51
Autor: robal
Przenosne DVD do samochodu
Krzysiek <krzysiek@zmuda.com.pl> popełnił(a):

Akurat pod namiotem i kempingiem to dziecko ma odpocząć od bajek itp.
i korzystać jak najwięcej z natury.

Dokładnie tak. Ma jeść smażone wiewiórki (własnoręcznie złapane i upieczone nad ogniskiem), podcierać się liściami łopianu....
Tylko, broń Boże, ma nie oglądać bajek w otoczeniu śpiewu ptaków i powietrza nasyconego aromatem świerkowym :)

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Przenosne DVD do samochodu