Przenośny (samochodowy) odtwarzcz DVD - problem z pilotem

Data: 2009-10-21 20:42:30
Autor: AW
Przenośny (samochodowy) odtwarzcz DVD - problem z pilotem
Witam,
jakiś czas temu kupiłem samochodowy odtwarzacz DVD (Next Base SDV97-A). Problem w tym, że ostatnio moje pociechy zgubiły pilota do niego i teraz nie za bardzo da się z niego korzystać.
Szukam kogoś kto być może ma taki odtwarzacz albo zbliżony i zechciałby mi pomóc. Sygnały z pilota można skopiować za pomocą np. PDA/palmtopa z odpowiednim oprogramowaniem, i to by mi wystarczyło.  Cała procedura zajmuje jakieś 2 minuty.

Ten odtwarzacz wygląda tak: http://www.dooyoo.co.uk/dvd-player/apollo-next-base-sdv97/#

cały komplet mniej więcej tak:
http://www.next-base.pl/images/sdv97Expl.gif

W tym wszystkim najważniejszy jest wygląd pilota bo sam odtwarzacz występuje w handlu pod różnymi nazwami np. SilverCrest (Lidl), Phantom etc.

Jeśli więc ktoś ma taki odtwarzacz i zechciałby mi pomóc to odwdzięczę się czteropakiem wybranej marki :-)

Jeśli właściciel mieszka w okolicach trójmiasta to chętnie podjadę i zeskanuję pilota (gwoli wyjaśnienia, ta procedura jest absolutnie bezpieczna dla pilota), jeśli zaś nie, to wyjaśnię dokładnie jak to zrobić (warunkiem jest posiadanie jakiegoś PDA).

Z góry dziękuję

AW

Przenośny (samochodowy) odtwarzcz DVD - problem z pilotem