Przenoszenie KK przy DG

Data: 2009-08-06 20:10:47
Autor: marco
Przenoszenie KK przy DG
Witam,

jako, że postanowiłem wynieść się z troskliwych skrzydeł multibanku
analizuje możliwości przeniesienia poszczególnych produktów.
O ile z kredytem odnawialnym poszło łatwo (mBank - nie dość, że niższa
opłata to oprocentowanie 11,45% czyli 3% poniżej tego co w multi) tak
została mi jeszcze karta kredytowa z stosunkowo niskim limitem (5K). W
mBanku już kartę mam, używam jako głównej więc tą bym chciał przenieść
gdzieś po za BRE Bank i najchętniej po za system Visy dla pewności.

Które banki są aktualnie skłonne bez większych problemów przenieść limit
z Multi? (oczywiście rozumiem potrzebę dostarczenia wpisu do ewidencji
czy potwierdzenia nadania REGONu ale jak ktoś chce zaświadczenia z US,
ZUS o niezaleganiu, potwierdzonego PITa i zaświadczenia od proboszcza
jak wyższa kultura to dziękuje ;)

Na bajerach mi nie zależy, na wygodzie przy przenoszeniu owszem. Ok
jeszcze niska opłata roczna i czytelne warunki zwolnienia z niej były by
miłe. Oprocentowanie i długość GP nieistotne - i tak ma funkcjonować
jako "zapasówka"

Poradzicie?

--
Pozdrawiam,
MP

Data: 2009-08-06 20:46:34
Autor: MarekZ
Przenoszenie KK przy DG

Millennnium.

Data: 2009-08-07 02:18:47
Autor: kredytywkarpaczu
Przenoszenie KK przy DG
Użytkownik "marco" <usenet@skasujmarcoos.net> napisał w wiadomości news:h5f6aq$2qqt$1opal.icpnet.pl...

Millennnium.

dodam od siebie, że w BZWBK poinformowano mnie dzisiaj, że bank
całkowicie zaprzestał udzielania jakichkolwiek kredytów i kart
dla 1-os DG i okoliczność że splacam od lat co do dnia obie karty
a moje dochody znacznie wzrosły, jest bez znaczenia. Nie i koniec
BZWBK nie lubi przedsiębiorców. Nie udziela nowych kart, nie zwiększa
limitu na dotychczasowych. 'Tak, wiem, że to głupie, bo wołałabym
klienta sprawdzonego z DG od nie sprawdzonego na etacie, ale cóż...
nie ja to wymyśliłam' skomentowała zakaz pracownica banku.

Data: 2009-08-07 05:52:26
Autor: Wojciech Bancer
Przenoszenie KK przy DG
On 2009-08-07, kredytywkarpaczu@op.pl <kredytywkarpaczu@op.pl> wrote:

[...]

[...]

Citi dostało chyba takiego samego pierdolca.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-08-07 09:54:54
Autor: szczurwa
Przenoszenie KK przy DG
On 7 Sie, 07:52, Wojciech Bancer <prot...@post.pl> wrote:

Citi dostało chyba takiego samego pierdolca.

I to już od dawna, choć kiedyś tak nie było. Mnie, jako jednoosobowej
firmie, dali 22000 limitu na złotej karcie. Ale to było w 1998 roku...

Data: 2009-08-08 09:25:33
Autor: SQLwysyn
Przenoszenie KK przy DG
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:1ff1583c-3a65-4ece-88d5-8e52696a14bal35g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Nie opowiadaj bajek bo i tak nie uwierzymy.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-08-08 07:52:37
Autor: szczurwa
Przenoszenie KK przy DG
On 8 Sie, 09:25, "SQLwysyn" <sqlwy...@sqlwysyn.pl> wrote:

firmie, dali 22000 limitu na złotej karcie. Ale to było w 1998 roku....

Chcesz się założyć ? Ale całkiem serio, o wszystko, co masz ?

Data: 2009-08-10 17:13:00
Autor: SQLwysyn
Przenoszenie KK przy DG
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:c472627c-4744-4fb1-9f48-2ec108701debn2g2000vba.googlegroups.com...
On 8 Sie, 09:25, "SQLwysyn" <sqlwy...@sqlwysyn.pl> wrote:

firmie, dali 22000 limitu na złotej karcie. Ale to było w 1998 roku...

Chcesz się założyć ? Ale całkiem serio, o wszystko, co masz ?

Mania wielkosci niestety nie jest uleczalna ....

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-08-10 08:38:43
Autor: szczurwa
Przenoszenie KK przy DG
On 10 Sie, 17:13, "SQLwysyn" <sqlwy...@sqlwysyn.pl> wrote:

Mania wielkosci niestety nie jest uleczalna ....

"Widzę, że waść z gminu, a cham honoru nie ma"...Wchodzisz w zakład,
czy tchórzysz jak tusk ?

Data: 2009-08-10 17:58:29
Autor: SQLwysyn
Przenoszenie KK przy DG
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:5a8df7c7-a5e1-4203-9e57-bfed4a4c1317g1g2000vbr.googlegroups.com...

"Widzę, że waść z gminu, a cham honoru nie ma"...Wchodzisz w zakład,
czy tchórzysz jak tusk ?

Nie zakładam się nigdy, a już tym bardziej z ludzmi z niższych klas. Kodeks honorowy mi na to nie pozwala.

PS Naucz sie ekspercie korzystac z czytników a nie z zasranego gmaila, którego nie mozna cytowac.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-08-10 16:49:10
Autor: Wojciech Bancer
Przenoszenie KK przy DG
On 2009-08-10, SQLwysyn <sqlwysyn@sqlwysyn.pl> wrote:

[...]

PS Naucz sie ekspercie korzystac z czytników a nie z zasranego gmaila, którego nie mozna cytowac.

Ależ można. Trzeba tylko korzystać z czytników, a nie atrapy jaką
jest Outlook Express i jego następcy. :)

BP, NMSP

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-08-11 08:32:30
Autor: xbartx
Przenoszenie KK przy DG
Dnia Mon, 10 Aug 2009 17:58:29 +0200, SQLwysyn napisał(a):

PS Naucz sie ekspercie korzystac z czytnikĂłw a nie z zasranego gmaila,
ktĂłrego nie mozna cytowac.

No tutaj to pojechałeś w deseń "Przyganiał kocioł garnkowi" ;)

Data: 2009-08-07 09:56:18
Autor: szczurwa
Przenoszenie KK przy DG
On 7 Sie, 02:18, kredytywkarpa...@op.pl wrote:

[...]

To co ? Takim krezusom jak notariusz czy komornik też kart nie
wydadzą ? Głupi czy niemądrzy ?

Data: 2009-08-07 20:55:55
Autor: zycie_po_zyciu
Przenoszenie KK przy DG
szczurwa <szczurwa@gmail.com> napisał(a):
> BZWBK nie lubi przedsi=EAbiorc=F3w. Nie udziela nowych kart, nie zwi=EAks=
za
> limitu na dotychczasowych. 'Tak, wiem, =BFe to g=B3upie, bo wo=B3a=B3abym
> klienta sprawdzonego z DG od nie sprawdzonego na etacie, ale c=F3=BF...
> nie ja to wymy=B6li=B3am' skomentowa=B3a zakaz pracownica banku.

To co ? Takim krezusom jak notariusz czy komornik te=BF kart nie
wydadz=B1 ? G=B3upi czy niem=B1drzy ?

Wolne zawody oraz DG, które już mają jakiś firmowy kredyt w tym banku,
dostają. Reszta nie. --

Data: 2009-08-07 14:13:40
Autor: szczurwa
Przenoszenie KK przy DG
On 7 Sie, 22:55, " zycie_po_zyciu" <zycie_po_zyciu.WYT...@gazeta.pl>
wrote:

Wolne zawody oraz DG, które już mają jakiś firmowy kredyt w tym banku,
dostają. Reszta nie.

Cała prawda o pozycji przedsiebiorcy w chorym, skorumpowanym kraju nad
Wisłą...

Data: 2009-08-08 07:22:22
Autor: Olgierd
Przenoszenie KK przy DG
Dnia Fri, 07 Aug 2009 14:13:40 -0700, szczurwa napisał(a):

Wolne zawody oraz DG, które już mają jakiś firmowy kredyt w tym banku,
dostają. Reszta nie.

Cała prawda o pozycji przedsiebiorcy w chorym, skorumpowanym kraju nad
Wisłą...

A co ma do tego korupcja?

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-08-08 07:54:01
Autor: szczurwa
Przenoszenie KK przy DG
On 8 Sie, 09:22, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

A co ma do tego korupcja?

Jak by wiedział, komu dać w łapę, to by kredyt dostał.

Data: 2009-08-08 17:22:57
Autor: marco
Przenoszenie KK przy DG
szczurwa pisze:
On 8 Sie, 09:22, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

A co ma do tego korupcja?

Jak by wiedział, komu dać w łapę, to by kredyt dostał.

Daj spokój czy naprawdę uważasz, że w prywatnej instytucji bankowej
załatwienie czegoś jest kwestią wręczenia łapówki? Bardzo współczuje Ci,
musiałeś mieć wyjątkowo demoralizujące kontakty z instytucjami państwowymi.

Mam wrażenie, że problemem nie jest korupcja, pozycja przedsiębiorcy ani
 temu podobne.

Problemem jest to, że póki dało się świetnie zarabiać na "łatwych"
klientach to wszyscy mieli w nosie opracowywanie procedur dla ułamka
"innych" klientów. Nawet teraz w każdym banku w momencie gdy słyszą DG
to idą konsultować w swoim gronie co z takim rodzynkiem zrobić. A
najprościej się w sumie pozbyć bo roboty z nim 5 razy więcej a plany
sprzedaży trzeba wypełnić.

Jasne winne jest też trochę nasze państwo w którym w roku 2009 nie mamy
tak podstawowych rzeczy jak:

- ogólnokrajowa ewidencja DG wystawiająca podpisane podpisem
kwalifikowanym potwierdzenia (na litość boską czy to rzeczywiście aż tak
kosmiczna technologia?). Dopiero wprowadzenie takiego podpisu mogło by
przełamać nasze ukochane "pieczątka musi być"
- weryfikacja numeru NIP po podaniu określonych danych. Dzięki temu
nadal niezwykle istotnym dokumentem jest paseczek 5x21 cm z dumną
informacją "nadanie numeru identyfikacji podatkowej"
- ZUS pomimo wydania n miliardów PLN (szczerze mówiąc się zgubiłem przy
liczeniu) nadal nie potrafi od ręki w formie elektronicznej stwierdzić
"ten Pan nam z niczym nie zalega"
- o podobnym systemie z podatkami nie wspominając

Patrząc na powyższe to pewnie przez kolejne kilka lat będziemy latać po
byle pierdołę z teczką dokumentów, ale nie zmienia to faktu, że to nie
jest spowodowane korupcją w sektorze bankowym. Raczej brakiem chęci do
niestandardowości i faktem, że nikt nie będzie się wychylał od
opracowanych procedur które też często nie nadążają za zmieniającym się
otoczeniem.

--
MP

Data: 2009-08-08 08:51:28
Autor: szczurwa
Przenoszenie KK przy DG
On 8 Sie, 17:22, marco <use...@skasujmarcoos.net> wrote:
szczurwa pisze:

> [...]

musiałeś mieć wyjątkowo demoralizujące kontakty z instytucjami państwowymi.

Zależy o jakim kredycie, tj. o jego wysokości, mówimy. Co innego
debecik 10k osoby fizycznej, a co innego np. 10 milionów kredytu
inwestycyjnego. Forma własności korumpującego podmiotu nie ma tu nic
do rzeczy. Słyszałeś o tzw. korupcji menedżerskiej ? O skorumpowanych
działach zakupów wielkich, prywatnych firm, sieci handlowych ? O
przekupnych likwidatorach szkód w prywatnych towarzystwach
ubezpieczeniowych ? W czasach, gdy działałem w ubezpieczeniach, dużego
kontraktu, np. ubezpieczenia taboru firmy leasingowej, nie zdobyłeś
bez łapówki dla prezesa takiej firmy. Podobnie w innych branżach.
Pozbądź się złudzeń, że państwowa własnośc to zarzewie patologii, a
prywatna cud-miód. Obie w sprzyjających warunkach pięknie się okrada.
I robią to zarządzajacy.

Data: 2009-08-08 18:00:26
Autor: marco
Przenoszenie KK przy DG
szczurwa pisze:

[...]

Piszemy sobie o problemach z KK dla prowadzącego DG a Ty dorabiasz do
tego ideologie i mówisz o 10 milionach. Litości.
Jasne, że korupcja zdarza się w firmach i nie tylko państwowych. Ba
nawet powiem odkrywczo, że zdarza się nie tylko w Polsce. Ale jak to się
ma do tematu?

--
MP

Data: 2009-08-10 17:15:28
Autor: SQLwysyn
Przenoszenie KK przy DG
Użytkownik "marco" <usenet@skasujmarcoos.net> napisał w wiadomości news:h5k7ec$2iks$1opal.icpnet.pl...

[...]

Toz nie widzisz ze on bredzi pod pozorami normalnosci?

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-08-10 08:40:52
Autor: szczurwa
Przenoszenie KK przy DG
On 10 Sie, 17:15, "SQLwysyn" <sqlwy...@sqlwysyn.pl> wrote:

Toz nie widzisz ze on bredzi pod pozorami normalnosci?

Żałosny, tchórzliwy dupek z ciebie. Typowy peol. Po raz kolejny mogę
się założyć, ze w realu nie pyskowałbyś tak odważnie, kmiocie..

Data: 2009-08-10 18:01:12
Autor: SQLwysyn
Przenoszenie KK przy DG
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:9839dff7-fb34-4c49-821f-3ac7a69a6c04e34g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

Nie mialbys czasu szczurzy ogonku dyskutowac bedac przycisniety do ziemi moja stopa.
Dawaj ten swój wyciag. Z pelnymi danymi osobowymi frajerze. Przynajmniej bedziemy wiedziec kogo obsmiewac nastepne lata.  Boukun juz nam sie znudzil.

PS czy masz blizej do Tworek, czy do Ząbek?

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-08-08 15:37:24
Autor: Wojciech Bancer
Przenoszenie KK przy DG
On 2009-08-08, marco <usenet@skasujmarcoos.net> wrote:

[...]

[...]

Ależ jest, tylko nie po numerze EDG, a po REGON/NIP.

- weryfikacja numeru NIP po podaniu określonych danych. Dzięki temu
nadal niezwykle istotnym dokumentem jest paseczek 5x21 cm z dumną
informacją "nadanie numeru identyfikacji podatkowej"

j/w.
http://www.stat.gov.pl/regon/

- ZUS pomimo wydania n miliardów PLN (szczerze mówiąc się zgubiłem przy
liczeniu) nadal nie potrafi od ręki w formie elektronicznej stwierdzić
"ten Pan nam z niczym nie zalega"

Wniosek przyjmie. :)

- o podobnym systemie z podatkami nie wspominając

Wniosek przyjmą. :)

[...]

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-08-08 17:46:17
Autor: marco
Przenoszenie KK przy DG
On 2009-08-08, marco <usenet@skasujmarcoos.net> wrote:

[...]

[...]

Ależ jest gówno wart. Bo nie jest podpisany. A bez podpisu/pieczątki w
każdym miejscu stwierdzają, że "nie da się".

[...]

i podobnie. Nikt tego nie akceptuje. Nie akceptuje bo nie ma procedur a
raczej nie akceptuje dlatego, że ustawodawca na razie wpadł na pomysł
wymuszania podpisu kwalifikowanego na firmach, ale nie wpadł na to samo
w odniesieniu do organów publicznych.

- ZUS pomimo wydania n miliardów PLN (szczerze mówiąc się zgubiłem przy
liczeniu) nadal nie potrafi od ręki w formie elektronicznej stwierdzić
"ten Pan nam z niczym nie zalega"

Wniosek przyjmie. :)

Taa. I "Pan sobie odbierze za 3 dni u nas".

--
MP

Data: 2009-08-09 01:01:16
Autor: Piotr Gralak
Przenoszenie KK przy DG
Wojciech Bancer napisał(a):

http://www.stat.gov.pl/regon/

tiaaa.... podmiot o podanym numerze nie wystepuje w rejestrze... a mija wlasnie miesiac od nadania mojej DG Regonu. Oto Polska wlasnie :)

PG

Data: 2009-08-09 01:02:04
Autor: Piotr Gralak
Przenoszenie KK przy DG
Piotr Gralak napisał(a):
Wojciech Bancer napisał(a):

http://www.stat.gov.pl/regon/

tiaaa.... podmiot o podanym numerze nie wystepuje w rejestrze... a mija wlasnie miesiac od nadania mojej DG Regonu. Oto Polska wlasnie :)

PG

a przepraszam, zauwazylem dopiero teraz:
stan danych na dzień: 2009-06-30

no ale przynajmniej informuja o jakze czestej aktualizacji danych :)

PG

Data: 2009-08-09 12:19:21
Autor: wspolna-flaszka.pl
Przenoszenie KK przy DG

Użytkownik "Piotr Gralak" <gral74@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h5l04h$j86$1inews.gazeta.pl...
Wojciech Bancer napisał(a):

http://www.stat.gov.pl/regon/

tiaaa.... podmiot o podanym numerze nie wystepuje w rejestrze... a mija wlasnie miesiac od nadania mojej DG Regonu. Oto Polska wlasnie :)

baza jest aktualizana okolo co miesiac, ze mna bylo tak samo, teraz juz jest

--
http://sklep.wielobranzowy.eu  - sprawdź jak tanio!
http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99 brutto

Data: 2009-08-08 09:24:26
Autor: SQLwysyn
Przenoszenie KK przy DG
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2009.08.08.07.22.19legeartis.org.pl...

Cała prawda o pozycji przedsiebiorcy w chorym, skorumpowanym kraju nad
Wisłą...

A co ma do tego korupcja?

Elektorat pis nie sypiajacy po nocach widzi korupcję wszędzie.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-08-07 21:10:32
Autor: marco
Przenoszenie KK przy DG
MarekZ pisze:
Użytkownik "marco" <usenet@skasujmarcoos.net> napisał w wiadomości

Millennnium.

Uproszczone procedury w Millenium (stan na dzień dzisiejszy, oddział
Poznań Półwiejska, wymagało zebrania się 2 osób w celu przedyskutowania
i stwierdzenia "to weź puść wniosek w systemie to wyświetli co trzeba"):
- wpis do Ewidencji działalności z gospodarczej oryginał, nie starszy
niż 3 miesiące
- zaświadczenie o nadaniu numeru NIP
- wyciąg z poprzedniej karty kredytowej koniecznie z PIECZĄTKĄ banku
- wyciąg z konta firmowego w innym banku
- potwierdzony PIT 36 za zeszły rok
- oświadczenie o niezaleganiu z podatkami i ZUSem.

Żeby było zabawniej przy aplikowaniu o nową kartę a nie przenoszeniu
jest mniej dokumentów bo nie trzeba potwierdzonego *pieczątką* wyciągu.

W tym momencie banki z grupy BRE jawią mi się jako ostoja normalności
(aż nie wierze w to co piszę).
Aż nie mogę się doczekać co mnie czeka za rok przy renegocjacji warunków
kredytu hipotecznego ;)

--
Pozdrawiam,
MP

Data: 2009-08-07 21:44:43
Autor: MarekZ
Przenoszenie KK przy DG

Miesiąc temu przenosiłem tam kartę z relatywnie wysokim limitem mając już dwie inne karty Mille. Zadeklarowałem dochód z d-g. Wniosek składałem za pośrednictwem internetu. Jedynymi wymaganymi dokumentami były 3 wyciągi przenoszonej karty.

Data: 2009-08-07 19:48:17
Autor: Wojciech Bancer
Przenoszenie KK przy DG
On 2009-08-07, MarekZ <brak@adresu.pl> wrote:

[...]

[...]

IMHO to jeszcze kwestia jak długo się tą DG prowadzi.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-08-07 21:50:31
Autor: MarekZ
Przenoszenie KK przy DG
Użytkownik "Wojciech Bancer" <proteus@post.pl> napisał w wiadomości news:slrnh7p18o.8b5.proteuspl-test.org...

IMHO to jeszcze kwestia jak długo się tą DG prowadzi.

Możesz mieć rację - zadeklarowałem 11 lat. :)

Data: 2009-08-07 20:13:56
Autor: Wojciech Bancer
Przenoszenie KK przy DG
On 2009-08-07, MarekZ <brak@adresu.pl> wrote:

[...]

IMHO to jeszcze kwestia jak długo się tą DG prowadzi.
Możesz mieć rację - zadeklarowałem 11 lat. :)

Z mojego doświadczenia, to jak deklaruję "prawie 2 lata",
to albo żądają stosu papierów (Polbank, Alior), albo
w ogóle odmawiają (Multi, Citi).

Przy czym to się zaczęło niedawno, bo jeszcze pół roku
temu było o wieele prościej, a system takiego Multi
nawet sam mnie nominował do jakiś promocyjnych limitów.

A teraz mam wrażenie, że po głupią kartę z 5k, to ja
muszę przynosić zaświadczenie o numerze buta. A żeby
było śmieszniej, to moi pracownicy dostają tenże sam
produkt "na dowód".

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-08-07 22:17:35
Autor: Mithos
Przenoszenie KK przy DG
Wojciech Bancer pisze:
A teraz mam wrażenie, że po głupią kartę z 5k, to ja
muszę przynosić zaświadczenie o numerze buta. A żeby
było śmieszniej, to moi pracownicy dostają tenże sam
produkt "na dowód".

To może trzeba zmienić formę działalności ? Zrobić się etatowym prezesem i problem zniknie :)

--
Mithos

Data: 2009-08-07 21:08:51
Autor: Wojciech Bancer
Przenoszenie KK przy DG
On 2009-08-07, Mithos <fake@adres.pl> wrote:

[...]

[...]

Aż tak desperacko tej karty nie chcę, żeby sobie komplikować księgowość (koszty) i jeszcze pakować w masakrycznie duży ZUS.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-08-07 15:24:02
Autor: szczurwa
Przenoszenie KK przy DG
On 7 Sie, 23:08, Wojciech Bancer <prot...@post.pl> wrote:

Aż tak desperacko tej karty nie chcę, żeby sobie komplikować księgowość
(koszty) i jeszcze pakować w masakrycznie duży ZUS.

Będąc członkiem zarządu własnej spółki możesz w ogóle nie płacić ZUS-
u. To jeden z wielu polusów tej formy prawnej własnej działalności. ja
tak działałem ostatnich sześć lat.

Data: 2009-08-08 00:26:12
Autor: Cavallino
Przenoszenie KK przy DG
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:b40d391f-71e7-43b3-a2ba-7279f9099394o36g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

Tylko co mu to da w kontaktach z bankiem badającym jego zdolność?

Data: 2009-08-07 17:14:53
Autor: szczurwa
Przenoszenie KK przy DG
On 8 Sie, 00:26, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

Tylko co mu to da w kontaktach z bankiem badającym jego zdolność?

Funkcja członka zarządu to taki quasi-etat. Quasi, bo ani to etat, ani
zlecenie, ani dzieło ani kontrakt menedżerski. Dostanie PIT-a prawie
takiego samego jak pracownik. Dla banku będzie ten "bezpieczniejszy".
Świstek o "zatrudnieniu" wystawi mu pełnomocnik Zgromadzenia
Wspólników. Albo księgowa. Albo on sam.

Data: 2009-08-08 20:54:23
Autor: Cavallino
Przenoszenie KK przy DG
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:139420a0-0f41-4af5-9eb3-510fc607b2dfo13g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

Nieprawda.
Sprawdzane w autopsji.
Większości banków nie jesteś w stanie wytłumaczyć o co chodzi.

Data: 2009-08-22 23:05:43
Autor: kredytywkarpaczu1
Przenoszenie KK przy DG
> [...]

Nieprawda. Sprawdzane w autopsji.
Większości banków nie jesteś w stanie wytłumaczyć o co chodzi.

czy omawiany sposób można zastosować rozliczanej na KPiR+VAT spółce
jawnej dwóch osób fizycznych? Czy wymagałoby to przekształcenia spółki
osobowej w kapitałową i przejścia na księgi rachunkowe? I które konkretnie
banki ewentualnie przyjmą taki kwitek o dochodach przychylniej od 1-os DG?

Data: 2009-08-08 17:49:37
Autor: Mithos
Przenoszenie KK przy DG
Wojciech Bancer pisze:
Aż tak desperacko tej karty nie chcę, żeby sobie komplikować księgowość (koszty) i jeszcze pakować w masakrycznie duży ZUS.

No to nie wiem. Ja jestem prostym etatowcem, chociaż niebawem pewnie prócz tego będę miał jednak również DG.

--
Mithos

Data: 2009-08-08 09:15:58
Autor: marco
Przenoszenie KK przy DG
On 2009-08-07, MarekZ <brak@adresu.pl> wrote:

[...]

[...]

Raczej bycia już klientem szacownej instytucji. Co do długości
prowadzenia w Millenium przyznali się, że ma być minimum 12 miesięcy,
jak nie to w ogóle nie rozmawiają ;)

--
Pozdrawiam,
MP