Przenoszenie kont - o co chodzi?

Data: 2010-01-01 18:50:23
Autor: glang
Przenoszenie kont - o co chodzi?
witam w nowym roku
dzisiaj przelatująć kanały telewizyjne usłyszałem kawałek wypowiedzi chyba na CNBC o nowym przepisie wchodzącym w nowym 2010 roku o mozliwości przenoszenia rachunków miedzy bankami
ktoś zna szczegóły?
próbuję od pół roku założyć sobie konto w ING z limitem w koncie /jedyny bank z wpłatomatem w mieście/ . proponuję zamknięcie konta w innym banku i tylko połowę limitu z tamtego banku i nie chcą bo mam dochody z DG :)
mój pracownik idzie i na dzień dobry dostaje kilka tysięcy limitu /ba nawet nie musi iść moze to zrobić online/ a ja niestety nie mogę. stosy dokumentów, wyniki finansowe, wyliczanie zdolności kredytowej, zaświadczenia z innych banków i info o kredytach i zadłużeniu. makabra.
a ten przepis sporo by mi pomógł
pzdr
GL

Data: 2010-01-01 19:06:33
Autor: JanKo
Przenoszenie kont - o co chodzi?
Agent glang nadaje:
a ten przepis sporo by mi pomógł

Nie pomógł by ci.
"Zgodnie z proponowanymi zasadami, jeżeli konsument zechce zmienić bank,
nowy bank będzie działał jako główny punkt kontaktowy i zaoferuje swoją
pomoc w całym procesie przeniesienia rachunku. Nowy bank porozumie się
ze starym, zapewniając sprawne i szybkie przeniesienie powtarzających
się płatności, takich jak polecenia zapłaty i stałe zlecenia."

Tylko tyle. Nikt nowego banku nie zmusi do otwarcia Tobie konta bez odpowiednich papierków a tym bardziej do respektowania warunków jakie masz w starym.

Data: 2010-01-01 20:49:23
Autor: glang
[...]

hmm. no to kiszka
generalnie personel oddziału nawet chciał mi bardzo pomóc ale procedry ... :)
no i nie chcę wiele :))))
pzdr
GL

Przenoszenie kont - o co chodzi?