Przenoszenie kontaktów z symbiana na androida.

Data: 2013-03-25 12:00:47
Autor: AT
Przenoszenie kontaktów z symbiana na androida.
> u mnie po u¶pieniu i wybudzeniu wykonywał drugi raz konwersje tego
samego pliku i wszystko się dublowało.

Co do najnowszej wersji PCSuite to generuje plik csv chyba w innym formacie niż starsza wersja
i u mnie Athg2sms nie potrafił przekonwertować pliku.
Można podejrzeć plik csv i wyedytować ustawienia w programie, może wystarczy jaki¶ przecinek.

Ja to robię inaczej i chyba szybciej
konto na gmail, synchronizacja na gmailu symbiana, kontakty s± juz na gmailu, możnaliwa szybka wygodna edycja,
następnie na androidzie synchronizacja z gmail, na przyszło¶c nie ma problemu z synchornizacj± z nowym smartfonem.

pozdrawiam
AT

Przenoszenie kontaktów z symbiana na androida.