Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh

Data: 2009-03-30 08:08:14
Autor: Dominik & Co
Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh
Witam,

Oczywiście problemów z migracją ciąg dalszy. Mimo zarejestrowania
numeru w Carrefour Mova nie chcą go przenieść do Fresha, bo "system
nie pozwala". W jednym z Germanosów miła pani nawet zaprezentowała
mi widok okna z rozwijalnym Combo- brak możliwości wpisania czegokolwiek
ręcznie, na liście mają tak "popularnych" operatorów jak GaduGadu czy myAvon,
Movy brak.

Dzwoniłem do BOK Mova, oczywiście z przenoszeniem numeru żadnych problemów
nie robią, cołaska standardowe 50 zł, tak też głosi ichnia strona internetowa.

Przeczytałem:
http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead24&news_cat_id=293&news_id=1017&layout=9&page=text
i w zasadzie widzę, że operator żadnej łaski nie robi ("brak możliwości technicznych"
musi być stwierdzony decyzją prezesa UKE w przedmiocie zawieszenia uprawnienia).

Pytanie tylko, co teraz- molestować Playa (jak?), czy od razu skarga do UKE? :-)

Będę dziś jeszcze dzwonił do Playowego BOKu, ale może ktoś coś doradzi?

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-03-31 11:52:29
Autor: apexenglish
Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh
On 30 Mar, 02:08, Dominik & Co
<Dominik.Alaszewskinawirtualnejpol...@invalid.com> wrote:
[...]

Miałem dokładnie ten sam problem, i co, dowiedziałeś się czegoś? Co
robić?

Data: 2009-04-01 11:14:07
Autor: Maciek
Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh
Użytkownik "Dominik & Co"
Oczywiście problemów z migracją ciąg dalszy. Mimo zarejestrowania
numeru w Carrefour Mova nie chcą go przenieść do Fresha, bo "system
nie pozwala".

Kto nie chce? Mova czy Play?

Dzwoniłem do BOK Mova,

Ale po co? Wysłuchać Standardowej Odpowiedzi #159?

[...]

Idź do salonu Play i podpisz upoważnienie. Niech się Play buja z Movą - przecież deklarują, że załatwią wszystko za Ciebie. A do UKE dopiero wtedy jak Play nie da rady...

Maciek.

Data: 2009-04-01 12:56:19
Autor: Dominik & Co
Maciek napisał(a):

Oczywiście problemów z migracją ciąg dalszy. Mimo zarejestrowania
numeru w Carrefour Mova nie chcą go przenieść do Fresha, bo "system
nie pozwala".

Kto nie chce? Mova czy Play?

Play. Napisałem- "system" im "nie pozwala". Mają w aplikacji "wnioskowej"
predefiniowaną listę operatorów, bez Movy.

Idź do salonu Play i podpisz upoważnienie. Niech się Play buja z Movą - przecież deklarują, że załatwią wszystko za Ciebie. A do UKE dopiero wtedy jak Play nie da rady...

Upoważnienie to oni dopiero drukują z "systemu", który "nie pozwala".
Dzwoniłem do BOK- "nie nawiązali współpracy z Mova w tym temacie".
Czyli skrobiemy skargę do UKE.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-04-01 04:44:36
Autor: robert.sitarz
Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh
On 1 Kwi, 12:56, Dominik & Co
Maciek napisał(a):

> [...]

Upoważnienie to oni dopiero drukują z "systemu", który "nie pozwala".
Dzwoniłem do BOK- "nie nawiązali współpracy z Mova w tym temacie"..

Mam to samo. Skargę do UKE złożyłem, UKE odpowiedziało, że zapytało
Play, Play poinformował uke, że problem jest rozwiązywany. UKE również
poprosiło o dalsze informacje jakby problem nie został rozwiązany

Data: 2009-04-08 08:00:38
Autor: Dominik & Co
robert.sitarz@gmail.com napisał(a):

Mam to samo. Skargę do UKE złożyłem, UKE odpowiedziało, że zapytało
Play, Play poinformował uke, że problem jest rozwiązywany. UKE również
poprosiło o dalsze informacje jakby problem nie został rozwiązany

A wczoraj dostałem od Playa info, iż od dzisiaj (8 kwietnia) można
przenosić numery z Mova :-) Aż pójdę sprawdzić do Germanosa :-)

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-04-09 03:06:38
Autor: robert.sitarz
Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh

Sprawdziłem dzisiaj, nie ma możliwości, pomimo tego, że BOK twierdzi,
że można.

Data: 2009-04-09 12:15:12
Autor: Dominik & Co
Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh
robert.sitarz@gmail.com napisał(a):

Sprawdziłem dzisiaj, nie ma możliwości, pomimo tego, że BOK twierdzi,
że można.

U mnie to samo. Nic to, spróbuję może po świętach uzbrojony w wydruk
maila z BOK- niech panienka z okienka podzwoni po "górze".

Co gorsza, przenoszę też teoretycznie przenaszalny numer z Mobilkinga
i też dupa, czekam 2 tygodnie, w międzyczasie reklamuję, "już-już"
ma być OK, nie jest, ręce opadają...

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-04-09 06:59:36
Autor: robert.sitarz
Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh
On 9 Kwi, 12:15, Dominik & Co
robert.sit...@gmail.com napisał(a):

> [...]

Co gorsza, przenoszę też teoretycznie przenaszalny numer z Mobilkinga
i też dupa, czekam 2 tygodnie, w międzyczasie reklamuję, "już-już"

Skargę do UKE już złożyłem.

Data: 2009-04-16 07:48:41
Autor: Dominik & Co
Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh
robert.sitarz@gmail.com napisał(a):

No i udało się przenieść. W zasadzie już miałem sobie odpuszczać,
ale ...

Super, dzięki za info. Wybiorę się dziś do Germanosa. Mają już stosowną opcję
w swoim tajemniczym "systemie"?

--
Dominik (& kąpany)

Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh