Data: 2009-03-30 08:08:14 | |
Autor: Dominik & Co | |
Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh | |
Witam,
Oczywiście problemów z migracją ciąg dalszy. Mimo zarejestrowania numeru w Carrefour Mova nie chcą go przenieść do Fresha, bo "system nie pozwala". W jednym z Germanosów miła pani nawet zaprezentowała mi widok okna z rozwijalnym Combo- brak możliwości wpisania czegokolwiek ręcznie, na liście mają tak "popularnych" operatorów jak GaduGadu czy myAvon, Movy brak. Dzwoniłem do BOK Mova, oczywiście z przenoszeniem numeru żadnych problemów nie robią, cołaska standardowe 50 zł, tak też głosi ichnia strona internetowa. Przeczytałem: http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead24&news_cat_id=293&news_id=1017&layout=9&page=text i w zasadzie widzę, że operator żadnej łaski nie robi ("brak możliwości technicznych" musi być stwierdzony decyzją prezesa UKE w przedmiocie zawieszenia uprawnienia). Pytanie tylko, co teraz- molestować Playa (jak?), czy od razu skarga do UKE? :-) Będę dziś jeszcze dzwonił do Playowego BOKu, ale może ktoś coś doradzi? -- Dominik (& kąpany) "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec) Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP |
|
Data: 2009-03-31 11:52:29 | |
Autor: apexenglish | |
Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh | |
On 30 Mar, 02:08, Dominik & Co
<Dominik.Alaszewskinawirtualnejpol...@invalid.com> wrote: Witam, Miałem dokładnie ten sam problem, i co, dowiedziałeś się czegoś? Co robić? |
|
Data: 2009-04-01 11:14:07 | |
Autor: Maciek | |
Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh | |
Użytkownik "Dominik & Co"
Oczywiście problemów z migracją ciąg dalszy. Mimo zarejestrowania Kto nie chce? Mova czy Play? Dzwoniłem do BOK Mova, Ale po co? Wysłuchać Standardowej Odpowiedzi #159? http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead24&news_cat_id=293&news_id=1017&layout=9&page=text Idź do salonu Play i podpisz upoważnienie. Niech się Play buja z Movą - przecież deklarują, że załatwią wszystko za Ciebie. A do UKE dopiero wtedy jak Play nie da rady... Maciek. |
|
Data: 2009-04-01 12:56:19 | |
Autor: Dominik & Co | |
Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh | |
Maciek napisał(a):
Oczywiście problemów z migracją ciąg dalszy. Mimo zarejestrowania Play. Napisałem- "system" im "nie pozwala". Mają w aplikacji "wnioskowej" predefiniowaną listę operatorów, bez Movy. Idź do salonu Play i podpisz upoważnienie. Niech się Play buja z Movą - przecież deklarują, że załatwią wszystko za Ciebie. A do UKE dopiero wtedy jak Play nie da rady... Upoważnienie to oni dopiero drukują z "systemu", który "nie pozwala". Dzwoniłem do BOK- "nie nawiązali współpracy z Mova w tym temacie". Czyli skrobiemy skargę do UKE. -- Dominik (& kąpany) "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec) Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP |
|
Data: 2009-04-01 04:44:36 | |
Autor: robert.sitarz | |
Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh | |
On 1 Kwi, 12:56, Dominik & Co
<Dominik.Alaszewskinawirtualnejpol...@invalid.com> wrote: Maciek napisał(a): Mam to samo. Skargę do UKE złożyłem, UKE odpowiedziało, że zapytało Play, Play poinformował uke, że problem jest rozwiązywany. UKE również poprosiło o dalsze informacje jakby problem nie został rozwiązany |
|
Data: 2009-04-08 08:00:38 | |
Autor: Dominik & Co | |
Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh | |
robert.sitarz@gmail.com napisał(a):
Mam to samo. Skargę do UKE złożyłem, UKE odpowiedziało, że zapytało A wczoraj dostałem od Playa info, iż od dzisiaj (8 kwietnia) można przenosić numery z Mova :-) Aż pójdę sprawdzić do Germanosa :-) -- Dominik (& kąpany) "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec) Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP |
|
Data: 2009-04-09 03:06:38 | |
Autor: robert.sitarz | |
Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh | |
Sprawdziłem dzisiaj, nie ma możliwości, pomimo tego, że BOK twierdzi, że można. A wczoraj dostałem od Playa info, iż od dzisiaj (8 kwietnia) można |
|
Data: 2009-04-09 12:15:12 | |
Autor: Dominik & Co | |
Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh | |
robert.sitarz@gmail.com napisał(a):
Sprawdziłem dzisiaj, nie ma możliwości, pomimo tego, że BOK twierdzi, U mnie to samo. Nic to, spróbuję może po świętach uzbrojony w wydruk maila z BOK- niech panienka z okienka podzwoni po "górze". Co gorsza, przenoszę też teoretycznie przenaszalny numer z Mobilkinga i też dupa, czekam 2 tygodnie, w międzyczasie reklamuję, "już-już" ma być OK, nie jest, ręce opadają... -- Dominik (& kąpany) "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec) Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP |
|
Data: 2009-04-09 06:59:36 | |
Autor: robert.sitarz | |
Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh | |
On 9 Kwi, 12:15, Dominik & Co
<Dominik.Alaszewskinawirtualnejpol...@invalid.com> wrote: robert.sit...@gmail.com napisał(a): Skargę do UKE już złożyłem. |
|
Data: 2009-04-16 07:48:41 | |
Autor: Dominik & Co | |
Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh | |
robert.sitarz@gmail.com napisał(a):
No i udało się przenieść. W zasadzie już miałem sobie odpuszczać, Super, dzięki za info. Wybiorę się dziś do Germanosa. Mają już stosowną opcję w swoim tajemniczym "systemie"? -- Dominik (& kąpany) "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec) Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP |
|