On 30 Mar, 02:08, Dominik & Co
<Dominik.Alaszewskinawirtualnejpol...@invalid.com> wrote:
Witam,
Oczywiście problemów z migracją ciąg dalszy. Mimo zarejestrowania
numeru w Carrefour Mova nie chcą go przenieść do Fresha, bo "system
nie pozwala". W jednym z Germanosów miła pani nawet zaprezentowała
mi widok okna z rozwijalnym Combo- brak możliwości wpisania czegokolwiek
ręcznie, na liście mają tak "popularnych" operatorów jak GaduGadu czy myAvon,
Movy brak.
Dzwoniłem do BOK Mova, oczywiście z przenoszeniem numeru żadnych problemów
nie robią, cołaska standardowe 50 zł, tak też głosi ichnia strona internetowa.
Przeczytałem:http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead24&news_cat_id=293&news...
i w zasadzie widzę, że operator żadnej łaski nie robi ("brak możliwości technicznych"
musi być stwierdzony decyzją prezesa UKE w przedmiocie zawieszenia uprawnienia).
Pytanie tylko, co teraz- molestować Playa (jak?), czy od razu skarga do UKE? :-)
Będę dziś jeszcze dzwonił do Playowego BOKu, ale może ktoś coś doradzi?
--
Dominik (& kąpany)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP
Miałem dokładnie ten sam problem, i co, dowiedziałeś się czegoś? Co
robić?
|