Przenoszenie numeru Orange -> Play

Data: 2010-03-31 05:22:00
Autor: schliesky
Przenoszenie numeru Orange -> Play
Przenoszę numer z abonamentu firmowego(orange) do play'a(abonament
firmowy). Panienka w salonie play'a ściemniała mi, że Orange ma prawo
mnie przytrzymać do końca okresu rozliczeniowego u nich. No i
przysłali mi smsa z play'a, że orange "zgodził" się na przeniesienie
numeru 30 kwietnia, wniosek składałem wczoraj.

Jak to się ma od obowiązku przenoszenia numerów w ciągu jednego dnia?
Chyba Uokik nie byłby szczęśliwy z powodu takiej interpretacji
przepisów. Czuję, że ktoś tu ściemnia, zwłaszcza, że dwa miesiące
wcześniej przenosiłem numer (z orange'a ab. firm.), ale na kartę w
play'u i przenieśli mi w ciągu 1-2 dni. Mam podejrzenie, że to play
miesza, bo chcą sobie zostawić czas na weryfikację mnie w BiKu itp.,
skoro biorę abonament. Z kartą takich problemów nie było, a wszystko
działo sie w środku miesiąca. A może Orange się próbuje usztywnić, bo
chce jeszcze trochę zarobić na odchodzących klientach?

Można coś tu wywalczyć, żeby działali tak jak im nakazują regulacje?

Pozdrawiam, S.

Data: 2010-03-31 14:29:59
Autor: Liwiusz
schliesky pisze:
[...]

Tak, że działa to na kartę. W przypadku abonamentu również istnieje możliwość przeniesienia w ciągu 1 dnia, ale płacisz wówczas u starego operatora abonament za czas do okresu wypowiedzenia umowy.

play'u i przenieśli mi w ciągu 1-2 dni. Mam podejrzenie, że to play
miesza, bo chcą sobie zostawić czas na weryfikację mnie w BiKu itp.,

   Mam wrażenie, że to wina niedouczenia pani w BOK play.

--
Liwiusz

Data: 2010-03-31 06:51:22
Autor: schliesky
On Mar 31, 2:29 pm, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
schliesky pisze:
Tak, że działa to na kartę. W przypadku abonamentu również istnieje
możliwość przeniesienia w ciągu 1 dnia, ale płacisz wówczas u starego
operatora abonament za czas do okresu wypowiedzenia umowy.

Jeżeli tak to nie ma o co kruszyć kopii i składać reklamacji, choć
moim zdaniem tak być nie powinno. Jak się zaczyna abonament, to jakoś
potrafią wyliczyć proporcjonalnie cenę, gdy wychodzi pierwszy nierówny
okres rozliczeniowy. Imho to tylko kolejny wybieg, żeby trochę od
klienta wyciągnąć.

Pozdrawiam, S.

Data: 2010-03-31 07:06:32
Autor: Erazmus
On 31 Mar, 14:29, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
schliesky pisze:

> [...]

> miesza, bo chcą sobie zostawić czas na weryfikację mnie w BiKu itp.,

   Mam wrażenie, że to wina niedouczenia pani w BOK play.

Panie w BOK mają często małe pojęcie. Wczoraj jak składałem wniosek o
przeniesienie TT do PF że nie przeniosę numeru który ma zablokowane
połączenia wychodzące a miesiąc temu przeniosłem do Play TT który miał
być wyłączony w grudniu 2009 :)

--
pozdrawiam,
Erazmus