Przenoszenie numeru a promocja

Data: 2009-10-09 22:19:30
Autor: Konkon
Przenoszenie numeru a promocja
Mam taką sytuacje.
Mam w pomaranczy abo na którym skonczyła sie juz lojalka.Ale nie zamiezam nic u nich kontynuowac.
Tylko mam taki problem.
Mam taką sytuacje.
Mam w pomarańczy abo na którym skończyła sie juz lojalka, ale nie zamierzam nic u nich kontynuować.
Tylko mam taki problem.
Jeśli przeniosę teraz numer do ery to nie załapie sie na tą urodzinową promocje ?
Bo jeśli dobrze kojarzę:
Idąc jutro z wnioskiem o przeniesienie uwolnienie nastąpi 16 listopada (okres rozliczeniowy do 16 plus 30 dni wypowiedzenia ).
A wtedy będzie juz po tej ofercie.
Czyli tak naprawdę przenosząc taki numer abonamentowy nigdy nie wiem na jaką ofertę trafie u konkurencji bo przez wiecej niz 30 dni wszystko moze sie zmienic.?

Pozostaje mi tylko czekac i celowac w okres swiateczny.

Data: 2009-10-09 22:32:59
Autor: Flo
Przenoszenie numeru a promocja
Przenieś numer w jeden dzień roboczy (bez zachowania okresu wypowiedzenia).
W Orange i w Erze zapłacisz abo za ten sam okres (podwójnie) ale przeniesiesz numer w jeden dzień roboczy i załapiesz się na promocję.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-10-10 09:52:33
Autor: brum
[...]

inne rozwiazanie to podpisac umowe z numerem tymczasowym wg aktualnej oferty i czekac na zwolnienie numeru

Przenoszenie numeru a promocja