Przenoszenie numeru a promocja

Data: 2009-10-09 22:25:29
Autor: Konkon
Przenoszenie numeru a promocja
Mam taką sytuacje.
Mam w pomarańczy abo na którym skończyła sie juz lojalka, ale nie zamierzam
nic u nich kontynuować.
Tylko mam taki problem.
Jeśli przeniosę teraz numer do ery to nie załapie sie na tą urodzinową
promocje ?
Bo jeśli dobrze kojarzę:
Idąc jutro z wnioskiem o przeniesienie uwolnienie nastąpi 16 listopada
(okres rozliczeniowy do 16 plus 30 dni wypowiedzenia ).
A wtedy będzie juz po tej ofercie.
Czyli tak naprawdę przenosząc taki numer abonamentowy nigdy nie wiem na jaką
ofertę trafie u konkurencji bo przez wiecej niz 30 dni wszystko moze sie
zmienic.?

Pozostaje mi tylko czekac i celowac w okres swiateczny.

Data: 2009-10-09 22:30:09
Autor: coolina
Przenoszenie numeru a promocja
Idąc jutro z wnioskiem o przeniesienie uwolnienie nastąpi 16 listopada
(okres rozliczeniowy do 16 plus 30 dni wypowiedzenia ).

Nie. Od lipca jest tak: idziesz do ery, ona wypowiada np z danym dniem, przenoszą, a ty dopłacasz za abo do 30 dni

jk

Przenoszenie numeru a promocja