Przenoszenie numeru do Virginmobile

Data: 2012-12-19 13:23:44
Autor: anluk
Przenoszenie numeru do Virginmobile
Chce zapytać grupowiczów o doświadczenia z przenoszenia numeru prepaid z
Orange do Virginmobile.
Moja sytuacja:
1 grudnia wypełniam na stronie Virginmobile arkusze do przeniesienia numeru
prepaid z Orange do Virginmobile.
7 grudnia dociera do mnie przesyłka z dokumentami do podpisu i koperta
zwrotna.
8 grudnia wysyłam dokumenty listem priorytetowym.
12, 13, 14, 18 grudnia dzwonię do CMOK z pytaniem co sie dzieje, odpowiedź
niezmienna - przesyłka nie dotarła. Priorytet poczta dostarcza w 24h, atu
mineło 1,5 tygodnia.

Pytanie, jaki mieliście czas oczekiwania od wysłania dokumentów do czasu
przeniesienia numeru.

Pozdrawiam, życząc Wesołych Świąt:-)

Data: 2012-12-19 13:58:13
Autor: news.home.net.pl
W dniu 2012-12-19 13:23, anluk pisze:
[...]

Witam

Ja w kwestii formalnej.
W Twoim rozumowaniu jest jedno błędne założenie:
- "poczta dostarcza priorytet w 24h"
jest to półprawda czyli nieprawda :-)
A mianowicie poczta jedynie obiecuje, ze dostarczy 90% przesyłek priorytetowych w ciągu 24h. Spróbuj złożyć reklamacje - nie podlega reklamacji, możesz reklamację złożyć dopiero po 14 dniach roboczych od wysłania. I jeszcze jedno napisałeś, że wysłałeś listem priorytetowym, a czy był on polecony? Bo jeśli nie to nawet nie złożysz reklamacji.

Takie polskie kuriozum - płacisz za usługę, której nie można wyegzekwować.

Data: 2012-12-19 15:00:25
Autor: anluk
Dnia Wed, 19 Dec 2012 13:58:13 +0100, news.home.net.pl napisał(a):

[...]

Zakładam, że 1,5 tygodnia na priorytet to aż za dużo, bo do mnie w tym
czasie kilka przesyłek wysłanych jako zwykłe doszło.
Koperta zwrotna była wypełniona, omarkowana - opłata przeniesiona na
adresata, stempel "PRIORYTET".
Dziwne były rozmowy z CMOK. Obsługa CMOK twierdzi, że listy z podpisanymi
wnioskami dochodzą do nich po tygodniu... Wygląda to na ściemę. Może mają
za małą obsługę i się nie wyrabiają z przerabianiem papierów i
przenoszeniem numerów. Stąd to moje pytanie, czy tylko mnie się to
przytrafiło.
Denerwuje mnie sutuacja gdy numer mi wypada, bo nie będę go doładowywał jak
go przenoszę. Idą święta, składanie życzeń, wysyłanie sms'ów, a tu klops.

Data: 2012-12-19 15:36:19
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Przenoszenie numeru do Virginmobile
Dnia 2012-12-19, o godz. 15:00:25
anluk <anluk_WYTNIJ_TO_@icpnet.pl> napisał(a):

[...]

Korzystając z usług monopolisty (na szczęście tylko do końca tego roku)
zaakceptowałeś regulamin ich usług. A ten dla przesyłek priorytetowych
mówi:

"Przesyłki PRIORYTETOWE krajowe będą dostarczone następnego dnia
roboczego po dniu nadania jeśli zostaną przez Państwa nadane do godz.
15.00. Przesyłki nadane jako priorytetowe po ww. godzinie traktowane są
jako nadane w dniu następnym (podany termin doręczenia nie jest
terminem gwarantowanym tylko deklarowanym).

W przypadku doręczenia przesyłki listowej priorytetowej w terminie
późniejszym niż w 4 dniu po dniu nadania, adresatowi lub nadawcy
przysługuje prawo do wniesienia skargi z tytułu opóźnionego doręczenia
przesyłki listowej."

Czyli możesz złożyć reklamację na poczcie a ona i tak poza
przeprosinami nic nie da bo poczta _DEKLARUJE_ że dostarczy Twój list w
określonym czasie ale tego _NIE_GWARANTUJE_.

Dlatego w sprawach gdzie termin i pewność dotarcia przesyłki wysyła się
list polecony za potwierdzeniem odbioru. Albo nie korzysta się z usług
Poczty Polskiej dla której wygoda jej pracowników jest ważniejsza niż
zaufanie klienta.

Zdrówko

Data: 2012-12-19 15:09:30
Autor: K
W dniu 19.12.2012 13:58, news.home.net.pl pisze:
[...]

dokladnie tak. w calym moim zyciu tylko raz dostalem list polecony z warszawy do gdyni w ciagu 24h. podejrzewam jakis blad w matrixie.

Data: 2012-12-19 18:03:45
Autor: Q
Przenoszenie numeru do Virginmobile
dokladnie tak. w calym moim zyciu tylko raz dostalem list polecony z warszawy do gdyni w ciagu 24h. podejrzewam jakis blad w matrixie.

Ostatnio wyslano do mnie list - z Gdanska do Gdanska.
Wyszedl w piatek i jeszcze nie dotarl. Tak, polecony :).

Data: 2012-12-20 00:52:01
Autor: K
W dniu 19.12.2012 18:03, Q pisze:
[...]

no bo to juz w ogole jest atak na system ;]

Przenoszenie numeru do Virginmobile