Przenoszenie numeru do mbank - kiedy wyłączą mi starą kartę?

Data: 2009-11-10 11:04:59
Autor: yooseph
Przenoszenie numeru do mbank - kiedy wyłączą mi starą kartę?
Witam,
właśnie przed chwilą podpisałem u kuriera wniosek o przeniesienie numeru z
simplusa do mBank Mobile i jutro upływa mi ważność konta na połączenia
wychodzące. Na stronie mBanku jest napisane, że można przenieść numer jedynie
wówczas, gdy są aktywne połączenie wychodzące. I teraz mam dylemat: na ile
doładować to konto? Starczy 5zł na 2 dni? czy lepiej za 10 na tydzień? A może
komuś udało się z powodzeniem przenieść nieaktywną kartę sim?

pzdr
Yooseph

Data: 2009-11-11 05:27:56
Autor: BearBag
Przenoszenie numeru do mbank - kiedy wyłączą mi starą kartę?
to zalezy od sieci, w orange wystarczylo ze mialem ostatni dzien
waznosci wychodzacych w momencie kiedy operator docelowy wysyla
wniosek o przeniesienie numeru, w erze podobno w ogole nie trzeba miec
wychodzacych aktywnych, ale osobiscie tego nie przerabialem.

Data: 2009-11-11 14:15:58
Autor: Skylla
[...]
Napisz jak się to odbyło - jak widać nie ma nikogo na grupie, kto przerabiał - a pewnie kolejni chętni będą, o ile Era nie zrobi czegoś z TT...
S.

Przenoszenie numeru do mbank - kiedy wyłączą mi starą kartę?