Przenoszenie numeru do mbank - kiedy wyłączą mi starą kartę?

Data: 2009-11-11 05:27:56
Autor: BearBag
Przenoszenie numeru do mbank - kiedy wyłączą mi starą kartę?
to zalezy od sieci, w orange wystarczylo ze mialem ostatni dzien
waznosci wychodzacych w momencie kiedy operator docelowy wysyla
wniosek o przeniesienie numeru, w erze podobno w ogole nie trzeba miec
wychodzacych aktywnych, ale osobiscie tego nie przerabialem.

Przenoszenie numeru do mbank - kiedy wyłączą mi starą kartę?