Przenoszenie numeru - duże problemy

Data: 2009-04-25 09:53:47
Autor: Boombastic
Przenoszenie numeru - duże problemy
Ile z praktyki trzeba czekać na zgodę obecnego operatora na przeniesienie numeru do Play? Czy często zdarza się że wniosek zostanie odrzucony (w salonie mówili że potrafią się przyczepić o wszystko (polskie litery, literówka). No i pytanie czy Orange nie naliczy kary umownej, ponieważ umowę mam do 28.05.2009 (okres rozliczeniowy do końca miesiąca) a wniosek złożyłem 20.04.2009

A jaką datę wpisałeś jako zakończenie umowy?

Data: 2009-05-06 12:08:57
Autor: Leszek Kowalski

Użytkownik "Boombastic" <boombasticNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:49f2c197$0$29460$f69f905mamut2.aster.pl...
[...]

Na wniosku nigdzie nie ma informacji o terminie zakończeniua umowy. Może dopiero podczas podpisywania umowy z Play będzie taka informacja.
A tak BTW to czy nie będzie problemów aby przejść z abo na Play Fresh, bo po przeanalizowaniu za i przeciw zastawnaim się czy Fresh nie będzie korzystniejszy niż One Play.

Leszek Kowalski

Przenoszenie numeru - duże problemy