Przenoszenie numeru - jak długo trwa?

Data: 2013-05-08 16:05:05
Autor: Krystek
Przenoszenie numeru - jak długo trwa?
Jakiś czas temu zarejestrowałem w salonie Play numer prepaid z oferty Play Online na Kartę. Jako, że nie da się zmienić tej oferty na karcie na inną (np. dawny Fresh, czy też Rok ważności konta) to chciałbym wyemigrować z numerem do innej sieci.

Przerabiał może ktoś z Was przenoszenie numeru prepaid na inny prepaid? Jak długo to trwa? I czy wystarczy, że karta będzie aktywna na odbieranie rozmów, czy też na wykonywanie połączeń? Niedawno bowiem musiałem doładować konto, żeby numer był znów aktywny.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-05-08 16:26:55
Autor: ALEX Alpha MR
Dnia Wed, 08 May 2013 16:05:05 +0200, Krystek napisał(a):

[...]

Play -> Orange 1 dzień roboczy
Orange -> Play 1 dzień roboczy.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

Data: 2013-05-08 17:40:20
Autor: Krystek
W dniu 2013-05-08 16:26, ALEX Alpha MR pisze:
Dnia Wed, 08 May 2013 16:05:05 +0200, Krystek napisał(a):

[...]

[...]

Play ->  Orange 1 dzieĹ„ roboczy
Orange ->  Play 1 dzieĹ„ roboczy.

Dzięki za info. Jutro spróbuję się z tym zmierzyć :)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-05-08 17:58:09
Autor: gawfron
[...]

Pod warunkiem, ĹĽe poda siÄ™ identyczne dane jak w bazie operatora.
Przenosząc nr z mbank mobile do virgin musiałem poczekać ponad tydzień i 2 przesyłki z virgina - w mbanku mimo że wystawiali fv za tel na firmę, w bazie byłem jako prywatna osoba...

Data: 2013-05-08 18:25:10
Autor: Krystek
W dniu 2013-05-08 17:58, gawfron pisze:
[...]

Mam przed sobą ten cały świstek rejestracji numeru w salonie ze wszystkimi danymi, pieczątkami i podpisami.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-05-08 18:33:19
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Przenoszenie numeru - jak długo trwa?
Dnia 2013-05-08, o godz. 18:25:10
Krystek <spamtrap@krystek.art.pl> napisał(a):

> Pod warunkiem, że poda się identyczne dane jak w bazie operatora.
> Przenosz±c nr z mbank mobile do virgin musiałem poczekać ponad
> tydzień i 2 przesyłki z virgina - w mbanku mimo że wystawiali fv za
> tel na firmę, w bazie byłem jako prywatna osoba...

Mam przed sob± ten cały ¶wistek rejestracji numeru w salonie ze wszystkimi danymi, piecz±tkami i podpisami.

Nie ma to żadnego wpływu - będzie jak się trafi. Mimo że teoretycznie
jest 1 dzień roboczy to praktycznie bywa różnie. Przy przenoszeniu
Orange-Play 3 tygodnie temu trzech numerów trwało to dłużej. Zgłoszenie
w sobotę rano. Informacja przy zlecaniu że migracja ma być z
poniedziałku na wtorek. Faktycznie nast±piła z wtorku na ¶rodę. Przy
czym jeden z numerów pozostał głuchy a karta była dostępna w Play pod
całkiem innym numerem. Naprawa tego zajęła jeszcze dobę.

Zdrówko

Data: 2013-05-08 18:55:13
Autor: Krystek
Krystek napisał(a):

[...]

A obojętnie czy konto karty doładowane, czy też wystarczy, że może odbierać poł±czenia? Zastanawiam się na co (i gdzie) mogę wydać 5 złz doładowania, żeby nie przepadły ;)

K.

PS: Wła¶nie widzę, że Virgin Mobile ma ciekaw± ofertę. Co¶ jak nju mobile, ale po doładowaniu ważno¶ć konta wynosi rok - <http://virginmobile.pl/chce_przejsc_do_virgin_mobile/oferta/cennik/> Tyle, że jak głosi informacja to ejst promocja do 31 grudnia 2013 a potem nie wiadomo...

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-05-09 10:14:49
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Przenoszenie numeru - jak długo trwa?
Dnia 2013-05-08, o godz. 18:55:13
Krystek <spamtrap@krystek.art.pl> napisał(a):

A obojętnie czy konto karty doładowane, czy też wystarczy, że może odbierać poł±czenia? Zastanawiam się na co (i gdzie) mogę wydać 5 złz doładowania, żeby nie przepadły ;)

Nie miało znaczenia. 2 konta były doładowane, jedno nie. Najdłużej
przenoszono jedno z kont doładowanych.

Zdrówko

Data: 2013-05-09 22:30:33
Autor: Krystek
[...]

Jedyna możliwo¶ć wykorzystania kwoty na koncie to było wygadanie (albo transmisja danych). To co miałem - wygadałem. Próbowałem wysłać na numery *premium*, ale się nie dało. Nieważne.

W każdym razie mam już stertę papierów z Orange, tymczasow± kartę SIM-teligent z numerem zastępczym. Numer macierzysty w Play ma być przetransferowany do Orange do poniedziałku, 13.05.2013 (chyba, że nast±pi± nieprzewidziane trudno¶ci).

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-05-08 19:09:07
Autor: Diabełson
Przenoszenie numeru - jak długo trwa?
W dniu 2013-05-08 16:05, Krystek pisze:

To tak jak z seksem - z każd± inaczej ;P

Data: 2013-05-09 10:51:34
Autor: adresss
Przenoszenie numeru - jak długo trwa?
Czesc,

z niemieckiego rynku komorkowego

mam kolege, co mial prepaida zarejestrowanego u jakiego wirtualnego
operatora ca 10 lat. Ale sie tak stalo, ze op oglosil upadlosc. O
problemach cos tam slyszal, ale nie mial czasu....a potem jak juz mial
czas, to zaczal przenosic...ale nie zdarzyl i op. oglosil upadlosc.

No i teraz jest ciekawie. Numer na chwile obecna mu przepadl, bo opa
nie ma (nie obsluguje), inny op nie jest wstanie zabrac numeru do
swojej sieci (bo upadly). Nie wiem, jak tam dalej sprawy, ale to juz
trwa jakis czas miesiace. Dopytam znowu kolegi, co sie z tym dzieje.

Moze wy cos wiecie jak to na tym niemieckim rynku jest?

--
pytanie: a jak to w Polsce by bylo, jak np. HaloTuBiedronka oglosila
upadlosc i nie zdazyloby sie przeniesc numeru do innego.? Z drugiej

Czy np. regulator rynku w Polsce moze zadzialac w takiej sprawie, aby
zabrac numer nieistniejacego opa (konkretny klient z konkretnym
numerem) i nakazac wpisac do bazy numerow przeniesionych (bo takie cos
jest) i dac go innemu nowemu opowi...aby abonent mogl korzystac ze
swojego numeru?

--
ThinkXtra

Data: 2013-05-09 11:23:50
Autor: J.F
Przenoszenie numeru - jak dÂługo trwa?
UĹĽytkownik  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
[...]

Technicznych problemow nie widze, nawet nie wiem czy musialby w jakikolwiek sposob "zabierac".

Formalnie ... to nie jest tak ze firma oglasza upadlosc i sie zaraz zamyka.
Oglasza i dostaje syndyka, ktory ja moze 10 lat zamykac.
Syndyk owszem, zacznie od wywalenia wiekszosci pracownikow, moze od sprzedazy/zamkniecia sprzetu, co dalej moze spowodowac trudnosci techniczne przy przenosinach.
"mamy wszystko zautomatyzowane, a pana stary operator nie potwierdza danych".

Tu zapewne byla sytuacja jeszcze inna - operator wypowiedzial umowy, z jakims terminem, miesiac czy dwa dzialal ... a potem wszystko wylaczyl.
I tak w zasadzie trudno powiedziec do kogo nalezy numer ..

J.

Przenoszenie numeru - jak długo trwa?