Przenoszenie numeru - jak długo trwa?

Data: 2013-05-08 16:26:55
Autor: ALEX Alpha MR
Przenoszenie numeru - jak długo trwa?
Dnia Wed, 08 May 2013 16:05:05 +0200, Krystek napisał(a):

Jakiś czas temu zarejestrowałem w salonie Play numer prepaid z oferty Play Online na Kartę. Jako, że nie da się zmienić tej oferty na karcie na inną (np. dawny Fresh, czy też Rok ważności konta) to chciałbym wyemigrować z numerem do innej sieci.

Przerabiał może ktoś z Was przenoszenie numeru prepaid na inny prepaid? Jak długo to trwa? I czy wystarczy, że karta będzie aktywna na odbieranie rozmów, czy też na wykonywanie połączeń? Niedawno bowiem musiałem doładować konto, żeby numer był znów aktywny.

Play -> Orange 1 dzień roboczy
Orange -> Play 1 dzień roboczy.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

Data: 2013-05-08 17:40:20
Autor: Krystek
W dniu 2013-05-08 16:26, ALEX Alpha MR pisze:
Dnia Wed, 08 May 2013 16:05:05 +0200, Krystek napisał(a):

[...]

[...]

Play ->  Orange 1 dzieĹ„ roboczy
Orange ->  Play 1 dzieĹ„ roboczy.

Dzięki za info. Jutro spróbuję się z tym zmierzyć :)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-05-08 17:58:09
Autor: gawfron
[...]

Pod warunkiem, ĹĽe poda siÄ™ identyczne dane jak w bazie operatora.
Przenosząc nr z mbank mobile do virgin musiałem poczekać ponad tydzień i 2 przesyłki z virgina - w mbanku mimo że wystawiali fv za tel na firmę, w bazie byłem jako prywatna osoba...

Data: 2013-05-08 18:25:10
Autor: Krystek
W dniu 2013-05-08 17:58, gawfron pisze:
[...]

Mam przed sobą ten cały świstek rejestracji numeru w salonie ze wszystkimi danymi, pieczątkami i podpisami.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-05-08 18:33:19
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Przenoszenie numeru - jak długo trwa?
Dnia 2013-05-08, o godz. 18:25:10
Krystek <spamtrap@krystek.art.pl> napisał(a):

> Pod warunkiem, że poda się identyczne dane jak w bazie operatora.
> Przenosz±c nr z mbank mobile do virgin musiałem poczekać ponad
> tydzień i 2 przesyłki z virgina - w mbanku mimo że wystawiali fv za
> tel na firmę, w bazie byłem jako prywatna osoba...

Mam przed sob± ten cały ¶wistek rejestracji numeru w salonie ze wszystkimi danymi, piecz±tkami i podpisami.

Nie ma to żadnego wpływu - będzie jak się trafi. Mimo że teoretycznie
jest 1 dzień roboczy to praktycznie bywa różnie. Przy przenoszeniu
Orange-Play 3 tygodnie temu trzech numerów trwało to dłużej. Zgłoszenie
w sobotę rano. Informacja przy zlecaniu że migracja ma być z
poniedziałku na wtorek. Faktycznie nast±piła z wtorku na ¶rodę. Przy
czym jeden z numerów pozostał głuchy a karta była dostępna w Play pod
całkiem innym numerem. Naprawa tego zajęła jeszcze dobę.

Zdrówko

Data: 2013-05-08 18:55:13
Autor: Krystek
Krystek napisał(a):

[...]

A obojętnie czy konto karty doładowane, czy też wystarczy, że może odbierać poł±czenia? Zastanawiam się na co (i gdzie) mogę wydać 5 złz doładowania, żeby nie przepadły ;)

K.

PS: Wła¶nie widzę, że Virgin Mobile ma ciekaw± ofertę. Co¶ jak nju mobile, ale po doładowaniu ważno¶ć konta wynosi rok - <http://virginmobile.pl/chce_przejsc_do_virgin_mobile/oferta/cennik/> Tyle, że jak głosi informacja to ejst promocja do 31 grudnia 2013 a potem nie wiadomo...

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-05-09 10:14:49
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Przenoszenie numeru - jak długo trwa?
Dnia 2013-05-08, o godz. 18:55:13
Krystek <spamtrap@krystek.art.pl> napisał(a):

A obojętnie czy konto karty doładowane, czy też wystarczy, że może odbierać poł±czenia? Zastanawiam się na co (i gdzie) mogę wydać 5 złz doładowania, żeby nie przepadły ;)

Nie miało znaczenia. 2 konta były doładowane, jedno nie. Najdłużej
przenoszono jedno z kont doładowanych.

Zdrówko

Data: 2013-05-09 22:30:33
Autor: Krystek
[...]

Jedyna możliwo¶ć wykorzystania kwoty na koncie to było wygadanie (albo transmisja danych). To co miałem - wygadałem. Próbowałem wysłać na numery *premium*, ale się nie dało. Nieważne.

W każdym razie mam już stertę papierów z Orange, tymczasow± kartę SIM-teligent z numerem zastępczym. Numer macierzysty w Play ma być przetransferowany do Orange do poniedziałku, 13.05.2013 (chyba, że nast±pi± nieprzewidziane trudno¶ci).

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Przenoszenie numeru - jak długo trwa?