Przenoszenie numeru - jak rozplątać?

Data: 2012-10-24 02:20:55
Autor: Animka
Przenoszenie numeru - jak rozplątać?
W dniu 2012-10-23 22:26, Grzexs pisze:
Próbowałem "wynieść" nr na kartę z Playa do T-Mobile. Podczas
przenoszenia pracownik T-Mobile coś pomylił czy też SYSTEM źle
zadziałał, w każdym razie stwierdził, że coś się zawiesiło i nie da się.
Śpieszyło mi się, więc odpuściłem, ale po pewnym czasie przyszedł SMS,
że termin przeniesienia wyznaczono na dzień X.

W dniu X nic się nie wydarzyło i numer dalej działał w Play.

Kolejno napatoczył się salon Orange. Myślałem, że tu będę mieć więcej
szczęścia. Tu przynajmniej dostałem SIMa, ale za to przyszedł SMS, że
operator nie wyraża zgody, bo numer w trakcie przenoszenia.

Numer ciągle działa w Play.

I pytania: Do kogo składać reklamacje? Czy status "w trakcie
przenoszenia" jakoś sam znika bez działania z mojej strony?

Jak się skończy Twój okres rozliczeniowy.

--
animka

Przenoszenie numeru - jak rozplątać?