Przenoszenie numeru w praktyce , moje doświadczenia

Data: 2009-08-20 22:43:41
Autor: News
Przenoszenie numeru w praktyce , moje doświadczenia
To ja napiszę jak było u mnie.

Kierunek ten sam Heyah -> Play, termin przenosin:

30 lipca

godz. 10.20 - zakupiony starter Heyah z fajnym numerem (5zł)
godz. 11.30 - wysłany do Heyah skan karty rejestracyjnej (emailem)
godz. 18.58 - SMS z Heyah - Twoje dane zostały zarejestrowane
godz. 20.30 - Stoisko Play w Empiku, podpisany wniosek o przenosiny, dużo podpisów i papierków

31 lipca

godz. 12.45 - SMS z Play -zapraszamy po odbiór karty, ..., Era odda numer 01/08
godz. 16.00 - Stoisko Play w Empiku - zakup startera Play Fresh (9zł)

01 sierpnia
godz. 1.00 - Era mówi good-bye, telefon wylogował się z sieci
między 7.00 a 14.00 Play uruchomił numer (przed siódmą nie działało a po 14 włączyłem telefon i zalogował się do Play)

Ocenę szybkości działania Ery (Heyah) i Play-a pozostawiam wszystkim czytającym.

Przenoszenie numeru w praktyce , moje doświadczenia