Przenoszenie numeru z Tak Tak Fon.

Data: 2013-12-04 07:03:27
Autor: ZS
Przenoszenie numeru z Tak Tak Fon.
Czy ktoś przenosił numer z fona do innej  sieci? Czy trzeba miesiąc czekać ponieważ to postpaid? Ja jeden numer przeniosłem z dnia na dzień bo kazałem dać na dzień następny. Jak chciałem przenieść numer z Fon na normalny Tak tak to kazali czekać miesiąc. Ja natomiast od razu poszedłem do Play i przeniosłem. Miesiąc minął i nic nie przyszło, żeby była jakaś kara. Miesiąc minął i nic nie przyszło wiec mam nadzieję ze nie przyjdzie jakaś kara. Oczywiście w fonie byłem już na nieokreślony czas.
  Czy ktoś tak przenosił? Chcę jeszcze 2 numery tak przenieść:)

Data: 2013-12-04 08:54:28
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-12-04 07:03, ZS pisze:
Czy ktoś przenosił numer z fona do innej  sieci?

Tak.

Czy trzeba miesiąc czekać ponieważ to postpaid?

Wygląda na to, że od humoru operatora, czyli T-Mobile.

Ja jeden numer przeniosłem z dnia na dzień
bo kazałem dać na dzień następny.

Tak to mi się jeszcze nie udało i pewnie się nie uda, ponieważ
już nie mam(y) niczego w taryfie z tematu :)

[...]

Sprawa jest ciekawa - na jeden z Tak Tak Fon (przeniesienie do Play)
czekałem dość długo (prawie 2 miesiące - nie wiem czemu), jak
przenosiłem drugi i chciałem z dnia na dzień (termin dawano minął) to
nagle się okazało że tak nie można, bo to oferta abonamentowa(mix), po
zmianie trybu przeniesienia trwało z tydzień. Tak to mniej więcej
wyglądało :)

Data: 2013-12-04 11:23:38
Autor: J.F
Użytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości
[...]

Aha, czyli jak pisalem ze sie Nju opierdala i przenosi powoli, to sie klociles dla samego klocenia.

(T-mobile nie winie, oddali by numer chyba szybko, moze nie w jeden dzien, ale w 2-3 raczej tak).

J.

Data: 2013-12-04 12:41:09
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-12-04 11:23, J.F pisze:
[...]

LOL - po pierwsze się nie kłóciłem, tylko starałem się dociec co
nakombinowałeś, że tak ci świetnie wyszło. No i wyszło szydło z wora.
A numer dalej nie przeniesiony :P
No chyba, że już Ci się udało :>

(T-mobile nie winie, oddali by numer chyba szybko, moze nie w jeden
dzien, ale w 2-3 raczej tak).

T-mobile zdezaktywowało kartę zgodnie z Twoją dyspozycją, a problemy
z przeniesieniem  to Twoja wina, a nie operatora, który zgodnie
z regulaminem/umową zrobił co miał zrobić. Na drugi raz tak nie
kombinuj:P

Data: 2013-12-04 15:42:00
Autor: J.F
[...]

Dalej. Powstrzymalem sie od zdecydowanych dzialan, bo mowiliscie ze te Vikingi zaskocza oferta.
A oni tez - start 4 grudnia, a dzis o 0:01 strona ciagle "czekaj".
Dzis rano tez.
Ale mam wielka ochote pokazac Orange ze tak to sie klienta nie obsluguje :-)

[...]

Przeciez nie narzekam na T-mobile, tylko na Nju.
Operator moze robil zgodnie z regulaminem, ale powinien byl to zrobic szybko, a nie rozwlec na dwa tygodnie.

Na drugi raz tak nie kombinuj :P

Kurde, wszystko zgodnie z regulami sztuki, tylko troche za pozno :-P

J.

Data: 2013-12-04 16:58:52
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-12-04 15:42, J.F pisze:
[...]

Ja nic nie "mówiliście".

A oni tez - start 4 grudnia, a dzis o 0:01 strona ciagle "czekaj".
Dzis rano tez.
Ale mam wielka ochote pokazac Orange ze tak to sie klienta nie obsluguje
:-)

Znaczy będzie ciąg dalszy o zdecydowanym przenoszeniu numeru w pięciu
odsłonach i niewinnych, którzy w czasie działań ucierpieli.

[...]

Operator zrobił zgodnie z regulaminem, a nie jak Tobie by się chciało.
Trzeba było z oferty nie korzystać.

Na drugi raz tak nie kombinuj :P

Kurde, wszystko zgodnie z regulami sztuki, tylko troche za pozno :-P

Z Twojej strony z całą pewnością. Ewentualnie też w pewnej części za
wcześnie i bezsensownie, ale to już Twój wybór.

Data: 2013-12-04 18:11:02
Autor: ZS
Przenoszenie numeru z Tak Tak Fon.

  Czy ktoś tak przenosił? Chcę jeszcze 2 numery tak przenieść:)

Przeniosłem dzisiaj drugi numer z fona do play na kartę. Kazałem dać na jutro termin przeniesienia i mam nadzieję, że będzie wszystko ok. Poprzedni tak przeszedł.

Przenoszenie numeru z Tak Tak Fon.