Przenoszenie osiągnięć i w ogóle o osiągnięciach - odpowiedź

Data: 2009-02-21 14:50:23
Autor: akanid
Przenoszenie osiągnięć i w ogóle o osiągnięciach - odpowiedź
Przepraszam z góry że wyciągam troszkę starszy watek mojego autorstwa w tej sprawie jednak znam już odpowiedz na postawione w nim pytanie. Pokrótce przypomnę:

"Chodzi mi o to, że mam angielską wersję Assassins Creed. Grę skończyłem i powiedzmy że chcę pchnąć to do sklepu na używkę a na stałe zorganizować sobie własny egzemplarz z tymże wersja PL. i teraz tak czy na karcie gracza pojawią mi się 2 gry AC jedna angielska z odblokowanymi osiągnięciami i druga PL z nieodblokowanymi osiągnięciami."

Zrobiłem jak opisane. Tylko paczka do mnie dłużej do Norwegii szła ale to na marginesie. Otóż wszystkie osiągnięcia i savy zostały przeniesione. Tak jakbym w ogolę nie zmieniał nic. Dodam że grę wcześniej z dysku usunąłem i PL wersje zainstalowałem na nowo.

To tak informacyjnie. może się komuś przyda.
pozdrawiam
akanid

Przenoszenie osiągnięć i w ogóle o osiągnięciach - odpowiedź