Przepalajace sie zarowki w Xsara Picasso 2.0 HDI

Data: 2011-06-18 09:12:46
Autor: kamil/Endurorider.pl
Przepalajace sie zarowki w Xsara Picasso 2.0 HDI

Użytkownik "Ireneusz Miler" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:4dfaff4d$0$2501$65785112news.neostrada.pl...
Powiedzcie mi czy to normalne zjawisko, kiedy to przepalaja
sie srednio raz na miesiac swiatla mijania i pozycyjne i tylko z PRZODU
(Xsara Picasso 2.0 HDI).

Zarowki ktore kupuje to sa Philipsy 30%.
Dla porownania zarowki w moim Lanosie przepalaja sie raz na 3 lata. :)

Czy tak Citroeny maja czy mam jakis problem z elektryka?

W pugu partnerze było podobnie z tym, że przepalała się wyłącznie jedna i ta sama pozycyjna przednia. Koniec końców okazało się, że trzeba było "lutować" komputer bo jakaś "wiązka się przetarła". Z tego co mi wiadomo to problem zniknął.

kml

Przepalajace sie zarowki w Xsara Picasso 2.0 HDI