Przepalajace sie zarowki w Xsara Picasso 2.0 HDI

Data: 2011-06-20 20:57:10
Autor: nalesnik
Przepalajace sie zarowki w Xsara Picasso 2.0 HDI
W dniu 17.06.2011 09:15, Ireneusz Miler pisze:
Powiedzcie mi czy to normalne zjawisko, kiedy to przepalaja
sie srednio raz na miesiac swiatla mijania i pozycyjne i tylko z PRZODU
(Xsara Picasso 2.0 HDI).

U mnie jarały się przynajmniej raz w miesiącu, czasami raz na 2 tyg. Przewód zasilający, zapodział się nie tam gdzie trzeba podczas montażu reflektora, był mocno zagięty i przyciśnięty. Od kiedy poprawiłem jeszcze żadna się nie zjarała.

Data: 2011-06-20 21:32:19
Autor: Wmak
nalesnik <mu5k@o2.o2.o2.o2.pl> napisał(a):
[...]

Zwykły zbieg okoliczności - trafiłeś na lepsze żarówki albo z bliżej nieznanych przyczyn zmalało napięcie na żarówkach.

--

Przepalajace sie zarowki w Xsara Picasso 2.0 HDI