Przepaść - wlod, 2010-03-24

Data: 2010-03-26 01:41:34
Autor: Wlodzimierz Holsztynski (Wlod)
Przepaść - wlod, 2010-03-24
Przepaść dzieli dwie postawy:

       * Jestem za "A".
       * Jestem za przymuszeniem do "A".

wh,
2010-03-24

Data: 2010-03-26 02:46:30
Autor: Wlodzimierz Holsztynski (Wlod)
Przepaść - wlod, 2010-03-24
On Mar 26, 2:29 am, Panslavista <prawu...@interia.pl> nasmrodził:

[...]

Wróć "ChamieBezwstydniku" do odbytu osła,
skąd niepotrzebnie wypadłeś. Wróć tam,
i więcej tu nie smrodź.

Wlod

Data: 2010-03-26 11:42:55
Autor: Panslavista
Przepaść - wlod, 2010-03-24
Wlodzimierz Holsztynski (Wlod) wrote:

[...]

Z analnego bytu wypadło coś na kształt głaza
Zaśmierdziało, wyrósł grzybek i już stęchło
To była czarowna i parchata a la a_rem faza.

Data: 2010-03-26 11:07:26
Autor: Robakks
Przepaść - wlod, 2010-03-24
"Wlodzimierz Holsztynski (Wlod)" <sennajawa@gmail.com>

Przepaść dzieli dwie postawy:

       * Jestem za "A".
       * Jestem za przymuszeniem do "A".

wh,
2010-03-24

Ta przepaść wynika z wyrachowania "homo idiotelouz*
Systemy upadają, a interesowność zostaje - pożerając nowe systemy...
Łatwo manipulować społecznościami grając na niskich pobódkach
(emocjach ksobnych).
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:apm
miłośnik mądrości i nie tylko :)

Data: 2010-03-26 17:23:45
Autor: Robakks
Przepaść - wlod, 2010-03-24
"Maciej Woźniak" <mlwozniak_nospam@wp.pl>
"Robakks" <robakks@onet.eu>
[...]

Nie, niełatwo, większości próbujących się nie udaje, a wielu
marnie przy tym kończy.
Ale wszyscy próbujący grają głównie na wysokich pobudkach.

Piszesz o teorii, a praktyka jest banalna - co widać na przykładzie
matematyków teoretyków. Równocześnie są za "A" i równocześnie
są za przymuszeniem do "A". W ten sposób SYSTEM sam siebie
podtrzymuje. :-)
A + 1 = A
ha!
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

Data: 2010-04-15 02:36:27
Autor: ola
Przepaść - wlod, 2010-03-24
On Mar 26, 7:23 pm, "Robakks" <re2...@op.pl> wrote:
"Maciej Woźniak" <mlwozniak_nos...@wp.pl>news:hoidkf$1rs$1inews.gazeta..pl...

> [...]

matematyków teoretyków. Równocześnie są za "A" i równocześnie
są za przymuszeniem do "A". W ten sposób SYSTEM sam siebie

-- -- -- -- -- -- -- -

A mod (x) A nie zawsze = A

( "w tym szalenstwie jest metoda" W. Sh. )

Ola

Data: 2010-04-15 11:52:59
Autor: Robakks
Przepaść - wlod, 2010-03-24
"ola" <ola.degani@gmail.com>
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -

A mod (x) A nie zawsze = A

( "w tym szalenstwie jest metoda" W. Sh. )

Chodzi o ten szczególny przypadek 1 z nieskończoności
gdy Achilles osiągnął ostatni punkt swojej drogi
stoi na końcu odcinka
i myśli:
zrobić krok ponad nieskończoność w nieznane, czy nie? :-)
Jeśli zrobi to pozna liczby większe od skończonej nieskończoności.
Mały krok Achillesa, ale wielki krok ludzkości.
To jest w naszych rękach co zrobi Achilles:
czy będzie stał w miescu udając, że idzie
czy zrobi ten krok w przyszłość na Ziemię Nieznaną.
To jest matematyka.polska - Forum jeszcze nieotwarte. :)
Edek

Data: 2010-04-15 13:54:47
Autor: matusm
Przepaść - wlod, 2010-03-24

Użytkownik "Robakks" <robakks@onet.eu> napisał w wiadomości news:hq6nlq$7e5$1news.onet.pl...
"ola" <ola.degani@gmail.com>
On Mar 26, 7:23 pm, "Robakks" <re2...@op.pl> wrote:
"Maciej Woźniak" <mlwozniak_nos...@wp.pl>news:hoidkf$1rs$1inews.gazeta.pl...
> "Robakks" <roba...@onet.eu>

>>> 2010-03-24

Psy obsiadły Cyklopa
wpatrzonego w Polske
zazstygl jak synkopa
nad lasy smolenskie

Najpierwszy kundelek
czub buta osika
Nie siegnał Ratlerek
na obcas pomyka

Reszta w szczekotach
wyje z uniesienia
"Nie ma,nie ma  Cyklopa !!!""""
Krak ,,,,docendi venia

ale Przekroj i Smoka Wawelskiego
tez  wygryzly  krakowskie psy

Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-15 14:38:38
Autor: Robakks
Przepaść - wlod, 2010-03-24
"Robakks" <robakks@onet.eu>
> [...]

czy zrobi ten krok w przyszłość na Ziemię Nieznaną.
To jest matematyka.polska - Forum jeszcze nieotwarte. :)

Z ostatniej chwili:
Forum "matematyka.polska" już jest na wpół otwarte.
http://matematyka-polska.phorum.pl/viewtopic.php?f=1&p=1#p1
To takie długie wybudzanie... :)

Data: 2010-03-26 13:51:53
Autor: Piotr
Przepaść - wlod, 2010-03-24
Użytkownik "Wlodzimierz Holsztynski (Wlod)" <sennajawa@gmail.com> napisał w wiadomości news:ba51be31-0b72-46cf-849a-d73c6ec825c3t32g2000prg.googlegroups.com...
Przepaść dzieli dwie postawy:

       * Jestem za "A".
       * Jestem za przymuszeniem do "A".

A jakże...
Piotr

Data: 2010-03-26 14:16:02
Autor: cbnet
Przepaść - wlod, 2010-03-24
Źle do tego podchodzisz IMHO.

Pomiędzy tymi dwoma postawami stoi coś, co czasem
jest jak przepaść, a czasem niekoniecznie aż przepaść,
a czasem po prostu tego czegoś nie ma wcale.
To po prostu zależy...

Przemyśl to _koniecznie_ na spokojnie np na przykładach,
a sam się będziesz mógł przekonać, że nawet w twoim
przypadku dla różnych A twoja teza w ogólności okaże się
naciągana.

--
CB

Data: 2010-03-26 14:41:22
Autor: cbnet
Przepaść - wlod, 2010-03-24
Mnie wychodzi, że twoja "przepaść" to przyzwoitość.

A zatem IMHO za straży takich dwóch postaw stoi Przyzwoitość.

Ciekawe teraz jak to się dzieje, gdy zdarza się iż rezygnujemy
z przyzwoitości na rzecz utworzenia obligatoryjnego zakazu.
Wyczuwam w takich działaniach jakieś tchnienie dramatyzmu,
tudzież szaleństwa wręcz.

--
CB

[...]

Data: 2010-03-26 14:51:34
Autor: cbnet
Przepa?ć - wlod, 2010-03-24
Alez mówimy m.in. o zakazie aborcji, krzyżach w miejscach publicznych itd.
Czyz to nie dotyczy polityki?

Zamknij sie i spadaj. ;)

--
CB

Użytkownik "Spamer Codzienny heRsk" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w
wiadomości news:g3epq5l9m20bp62288luuvbt0t7tngm5un4ax.com...

mozecie przestac spamowac na pl.soc.polityka ?

Przepaść - wlod, 2010-03-24