Przepisanie czesci dzialki pod siedlisko

Data: 2009-05-07 21:29:23
Autor: d.pietron
Przepisanie czesci dzialki pod siedlisko
Witam

Mam takie pytanie, moi rodzice chca przepisac na mnie i moja zona
czesc swojej dzialki (5 hektarow, zabudowa siedliskowa na terenie).
Naszym celem jest przepisanie takiej ilosci abym mogl tez postawic dom
na bazie zabudowy siedliskowej.
Jak to zrobic? Co w jakiej kolejnosci sie zalatwia? No i ile musi miec
moja dzialka wielkosci abym mogl postawic na niej dom jako siedlisko?
Chyba ze moze latwiej jest wydzielic nieduza dzialke i
przeklasyfikowac ja z rolnej na pod zabudowe? Klasa ziemi jest tam III
i IV.

Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

Przepisanie czesci dzialki pod siedlisko