Przepisanie zniżek z motoroweru na auto

Data: 2010-06-05 09:42:40
Autor: Jacek
Przepisanie zniżek z motoroweru na auto
Słyszałem, że niektóre TU przepisują zniżki za bezszkodową jazdę z motoroweru na samochód.
Czy ktoś się z tym spotkał? Jakie to TU?
Jacek

Data: 2010-06-05 09:47:29
Autor: Dysiek
Przepisanie zniżek z motoroweru na auto

Słyszałem, że niektóre TU przepisują zniżki za bezszkodową jazdę z
motoroweru na samochód.
Czy ktoś się z tym spotkał? Jakie to TU?

Wieki temu dzialalo to w PZU, potem wycofali sie z tego, ale ponoc jakis czas temu powrocili do tej praktyki.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-06-05 11:29:30
Autor: Lukasz
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:hucvek$oai$1inews.gazeta.pl...

Słyszałem, że niektóre TU przepisują zniżki za bezszkodową jazdę z
motoroweru na samochód.
Czy ktoś się z tym spotkał? Jakie to TU?

dobrą opcją jest przyczepka, ja jestem współwłaścicielem takowej od 15 r.ż. i nie ma na nią naewt zwyżki za wiek

Data: 2010-06-05 11:37:31
Autor: PB
Przepisanie zniżek z motoroweru na auto
Sat, 5 Jun 2010 09:42:40 +0200, na pl.misc.samochody, Jacek
napisał(a):

Słyszałem, że niektóre TU przepisują zniżki za bezszkodową jazdę z motoroweru na samochód.
Czy ktoś się z tym spotkał? Jakie to TU?

jakie przepisanie? Masz pojazd ubezpieczony w TU w zakresie OC,
kupujesz następny i ubezpieczasz dalej. Pojazd to pojazd - nieważne
czy to motorower czy samochód. --
Pozdrawiam
Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2010-06-05 18:22:32
Autor: Big Jack
Przepisanie zniżek z motoroweru na auto
W wiadomości
*PB* napisał(-a):

jakie przepisanie? Masz pojazd ubezpieczony w TU w zakresie OC,
kupujesz następny i ubezpieczasz dalej. Pojazd to pojazd - nieważne
czy to motorower czy samochód.

Nieprawda. Są TU które nie honorują zniżek nabytych na kategoriach pojazdów innych niż te które się chce aktualnie ubezpieczyć. To tak w dużym uproszczeniu, bo faktycznie jest to bardziej zawiłe.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-06-05 11:53:12
Autor: P_ablo
Użytkownik "Jacek" <maps@google.pl> napisał w wiadomości news:hucv5c$ahq$1news.task.gda.pl...
Słyszałem, że niektóre TU przepisują zniżki za bezszkodową jazdę z motoroweru na samochód.
Czy ktoś się z tym spotkał? Jakie to TU?

Metoda na to jest odrobine inna.
Ubezpieczasz cokolwiek w PZU i leca Ci znizki. Kiedy chcesz ubezpieczyc np samochod bierzesz zaswiadczenie o bezszkodowosci i pokazujesz w innej ubezpieczalni. Na takim zaswiadczeniu jest tylko nr polisy i okres bezszkodowosci. Inna ubezpieczalnia nie wnika co bylo ubezpieczone.

--
Picasso

Data: 2010-06-05 18:07:04
Autor: ToMasz
P_ablo pisze:
[...]

....do momentu szkody. jak sie ubezpieczasz przez internet też nie
sprawdzają ile masz zniżek. (chyba ze teraz istnieje jakaś baza danych o
bezszkodowości)

W PZU to kiedyś działało ( motorower -> auto) sam na tym
skorzystałem,ale to było przed rokiem '90tym

ToMasz

Data: 2010-06-05 18:24:02
Autor: Big Jack
*P_ablo* napisał(-a):

Na takim zaswiadczeniu jest tylko nr polisy i okres
bezszkodowosci. Inna ubezpieczalnia nie wnika co bylo ubezpieczone.

Zdarzało mi się widzieć markę, model i nr rej. pojazdu

Data: 2010-06-05 19:30:58
Autor: ..:maniek:..
Przepisanie zniżek z motoroweru na auto
> Słyszałem, że niektóre TU przepisują zniżki za bezszkodową jazdę z > motoroweru na samochód.

nie wiem czy jeszcze przepisuja (pewnie tak) - ale robi to tylko PZU i musi byc spelniony warunek ze miales ubezpieczony motorower przed chyba 2005r (lub 2000r-niepamietam juz teraz- ale chodzi o zmiane  przepisow w ktoryms tam roku) i musisz go miec ubezpieczonego nadal. --

Data: 2010-06-05 22:47:36
Autor: staszaiwa
Przepisanie zniżek z motoroweru na auto
Słyszałem, że niektóre TU przepisują zniżki za bezszkodową jazdę z motoroweru na samochód.
Czy ktoś się z tym spotkał? Jakie to TU?
Jacek

To może i z roweru można?

(dobrowolne ubezpieczenie OC na rower)

--