Przepisanie zniżek z motoroweru na auto

Data: 2010-06-05 09:47:29
Autor: Dysiek
Przepisanie zniżek z motoroweru na auto

Słyszałem, że niektóre TU przepisują zniżki za bezszkodową jazdę z
motoroweru na samochód.
Czy ktoś się z tym spotkał? Jakie to TU?

Wieki temu dzialalo to w PZU, potem wycofali sie z tego, ale ponoc jakis czas temu powrocili do tej praktyki.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2010-06-05 11:29:30
Autor: Lukasz
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:hucvek$oai$1inews.gazeta.pl...

Słyszałem, że niektóre TU przepisują zniżki za bezszkodową jazdę z
motoroweru na samochód.
Czy ktoś się z tym spotkał? Jakie to TU?

dobrą opcją jest przyczepka, ja jestem współwłaścicielem takowej od 15 r.ż. i nie ma na nią naewt zwyżki za wiek

Przepisanie zniżek z motoroweru na auto