Przepisy celne - pilne

Data: 2009-07-23 22:40:32
Autor: ytrewq
Przepisy celne - pilne
Witam!

Chcę wysłać do jednego z krajów Unii Europejskiej
za pośrednictwem Poczty Polskiej komputerek kieszonkowy.
Był on kupiony w Polsce i jest tu sprzedawany przez jedną
za spółek z o.o. Jego cena nie przekraczała 300 zł.
Menu jak i opis funkcji, a także instrukcja obsługi są po polsku.
Na pudełku jest jednak informacja "Manufactured in PRCh"
czy wyprodukowany w Chinach.
Jak w takiej sytuacji wygląda sprawa cła?
Komputerek ten był trochę używany, nie wiem czy to ma jakieś
znaczenie.

W Internecie jest coś takiego jak "informacje o deklaracjach celnych",
w której jest informacja, że należy wypełnić formularz CP 72, ale jak
on wygląda i co zawiera nie udało mi się znaleźć.

Bardzo proszę o informację lub gdzie jej szukać.
Sprawa jest pilna, bo chcę to wysłać jutro (prezent urodzinowy).

Pozdrowienia

Data: 2009-07-23 22:44:10
Autor: ytrewq
Przepisy celne - pilne
Przepraszam, miało być:
_czyli_  wyprodukowany w Chinach

Data: 2009-07-23 22:58:54
Autor: Korsarz
Przepisy celne - pilne
Bardzo proszę o informację lub gdzie jej szukać.
Sprawa jest pilna, bo chcę to wysłać jutro (prezent urodzinowy).

Jak wewnatrz uni to nic nie wypelniasz, normalnie wysylasz o nic sie nie martwiac.

Data: 2009-07-23 23:00:13
Autor: ytrewq
Przepisy celne - pilne
Bardzo proszę o informację lub gdzie jej szukać.
Sprawa jest pilna, bo chcę to wysłać jutro (prezent urodzinowy).

Jak wewnatrz uni to nic nie wypelniasz, normalnie wysylasz o nic sie nie martwiac.

Dzięki.
Czy to znaczy, że nawet nie wypełniam formularza z podaniem zawartości?

Pozdrowienia

Data: 2009-07-24 23:24:25
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Przepisy celne - pilne
Tak w kwestii wyjaśnienia na terenie Unii + EOG istnieje swoboda przepływu
usług i towarów. Jedyne ograniczenie to artykuły akcyzowe typu alkohol,
papierowy i chyba paliwa.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_6.php