Przepisy celne - pilne

Data: 2009-07-23 22:58:54
Autor: Korsarz
Przepisy celne - pilne
Bardzo proszę o informację lub gdzie jej szukać.
Sprawa jest pilna, bo chcę to wysłać jutro (prezent urodzinowy).

Jak wewnatrz uni to nic nie wypelniasz, normalnie wysylasz o nic sie nie martwiac.

Data: 2009-07-23 23:00:13
Autor: ytrewq
Przepisy celne - pilne
Bardzo proszę o informację lub gdzie jej szukać.
Sprawa jest pilna, bo chcę to wysłać jutro (prezent urodzinowy).

Jak wewnatrz uni to nic nie wypelniasz, normalnie wysylasz o nic sie nie martwiac.

Dzięki.
Czy to znaczy, że nawet nie wypełniam formularza z podaniem zawartości?

Pozdrowienia

Przepisy celne - pilne