Przepisy celne - pilne

Data: 2009-07-23 22:58:54
Autor: Korsarz
Przepisy celne - pilne
Bardzo proszę o informację lub gdzie jej szukać.
Sprawa jest pilna, bo chcę to wysłać jutro (prezent urodzinowy).

Jak wewnatrz uni to nic nie wypelniasz, normalnie wysylasz o nic sie nie martwiac.

Data: 2009-07-23 23:00:13
Autor: ytrewq
Przepisy celne - pilne
Bardzo proszę o informację lub gdzie jej szukać.
Sprawa jest pilna, bo chcę to wysłać jutro (prezent urodzinowy).

Jak wewnatrz uni to nic nie wypelniasz, normalnie wysylasz o nic sie nie martwiac.

Dzięki.
Czy to znaczy, że nawet nie wypełniam formularza z podaniem zawartości?

Pozdrowienia

Data: 2009-07-24 15:29:37
Autor: Korsarz
Przepisy celne - pilne
Czy to znaczy, że nawet nie wypełniam formularza z podaniem zawartości?

ja nigdy nie wypelnialem, to tylko chyba jak chce sie ubezpieczenie, czy jakby zgubili, a nie raz juz wysylalem po unii, nigdy nie bylo z tym problemu.

Data: 2009-07-24 15:45:23
Autor: ytrewq
Przepisy celne - pilne
[...]

Bardzo dziękuję.

Wypełnia się formularz, jeżeli wysyła się jako list wartościowy.
Ale nawet wtedy nie podaje się wartości, tylko wartość.
Już wysłane.:-)

Pozdrowienia

Data: 2009-07-24 15:46:54
Autor: ytrewq
Przepisy celne - pilne
[...]

Przepraszam, to ten upał. Szare komórki się gotują.
Nie podaje się zawartości, tylko wartość.

Już wysłane.:-)

Pozdrowienia

Przepisy celne - pilne