Przepisy ruchu drogowego

Data: 2010-09-09 00:02:27
Autor: MH
Przepisy ruchu drogowego

CYTAT: "A kiedy dojdzie do rzeczy istotnej , ale banalnej jak złamanie przepisów
ruchu drogowego , to jest takie zainteresowanie. Ja nie bardzo rozumiem czym
Państwo się kierują.."

Wiem Panie Prezesie , że Pan wszystko wie. Zna się Pan jako wytrawny i
doświadczony kierowca na prowadzeniu auta , nie wspominając Pańskiej
wysublimowanej wiedzy o zasadach ruchu lotniczego , tudzież o prawach
aeorodynamiki , dynamiki i kinematyki. Ukochany Wodzu i Ojcu Narodu , zgodnie z
Twą Jedynie Słuszną Doktryną , wyznawaną przez wyznawcę Twego , niejakiego
Kurskiego , zwolnij mnie od punktów karnych za przekroczenie prędkości.

Wszak inny syn Twój , Melex-Karski , minimalnie złamał przepisy ruchu drogowego
na terenie zabudowanym , aczkolwiek w dobrej intencji.. Dał dowód temu , że
nawet i poseł nie ulęknie się żadnych trudnych warunków...  Tym bardziej pilot
nie powinien być lalusiem , tylko debeściakiem..

Wracając do pierwszego zdania , Panie Prezesie , PAN NIC QRVA NIE ROZUMIE !!

http://www.youtube.com/watch?v=xg5RXlwM62k

MH

--

Przepisy ruchu drogowego