Data: 2013-10-11 11:25:01 | |
Autor: Maciej Ostaszewski | |
Przepisy w Niemczech, dynama i policja | |
On 2013-10-10, ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:
Witam Wydaje mi się, że przepisy się zmieniły i prąd nie musi już być z dynama, ale bateria musi mieć odpowiednie napięcie a lampa odpowiednią moc. Tak przynajmniej rozumiem (niemiecki znam słabo) ich kodeks drogowy: http://www.stvzo.de/stvzo/B6.htm#67 No i przepisy są bardziej wyrozumiałe dla szosówek maciek |
|
Data: 2013-10-11 04:54:39 | |
Autor: Olivander | |
Przepisy w Niemczech, dynama i policja | |
Wydaje mi się, że przepisy się zmieniłyFaktycznie chyba to ciut zliberalizowali, ale też i ja nie pamiętam aż tak dokładnie. Wiec nie 15 kilo szosówki*, tylko 11kg (mój składak i tak ma mniej) i faktycznie dopuszczone s± akumulatorki i baterie, ale ¶wiatło ma być dalej w żarówkach, a napięcie baterii ma być 6 wolt koniecznie, czyli moja czołówka (4,5V i diody) i tak była nie teges. Mówiłem, że u nich kłótnia ntt trwa. Nawet przytaczaj± RP czasem jako wzór cnót. :-) *przez podobny przepis kiedy¶ Polska była zagłębiem Zx-Spectrum |
|
Data: 2013-10-11 17:40:44 | |
Autor: Marcin Hyła | |
Przepisy w Niemczech, dynama i policja | |
On 2013-10-11 13:54, Olivander wrote:
Wydaje mi się, że przepisy się zmieniłyFaktycznie chyba to ciut zliberalizowali, ale też i ja nie pamiętam Serio? Jaki¶ link (i tłumaczenie, bo nie szprecham)?? :-) marcin ha -- Miasta dla rowerów http://www.miastadlarowerow.pl |
|