[SzumowskiGate] Przepłacone respiratory

Data: 2020-06-18 05:22:31
Autor: Bruno Brunowski
[SzumowskiGate] Przepłacone respiratory
"Agencja Rezerw Materiałowych kupiła respiratory bezpośrednio od producenta za 70 tysięcy złotych za sztukę. Ministerstwo Zdrowia za pośrednictwem lubelskiej spółki zapłaciło za taki sam sprzęt ponad dwa razy więcej - poinformowali posłowie Koalicji Obywatelskiej."

https://tvn24.pl/polska/poslowie-ko-o-respiratorach-ministerstwo-zdrowia-przeplacilo-dwukrotnie-4613721

--
Bruno

Data: 2020-06-18 05:53:58
Autor: Konopny Nespresso
W dniu czwartek, 18 czerwca 2020 14:22:34 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Czyli respiratory stoją po 70 tysi tak jak pisałem.

1 twoja wersja to pisy kupiły respiratory po 250 tysi
2 twoja wersja to pisy przepłaciły ponad 130 tysi
z czego wynika że zapłacili 70 tysi + 130 tysi = 200 tysi

Ale jak przepłacili 130 tysi a cyt:
 pośrednictwem lubelskiej spółki zapłaciło za taki sam sprzęt ponad dwa razy więcej (70 tysi x2 = 140 tysi)

140 tysi (2x więcej) + przepłacili 130 tysi, wynika z tego
że respirator wg. ciebie i GWna powinien kosztować 10 tysi
(140-130=10)

Już sami nie wieta jak walić w pisy i mnożyta na potęgę te teorie, a każda
jest inna:)

Data: 2020-06-18 05:59:50
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 18 czerwca 2020 14:53:59 UTC+2 użytkownik Konopny Nespresso napisał:
> [...]

140 tysi (2x więcej) + przepłacili 130 tysi, wynika z tego
że respirator wg. ciebie i GWna powinien kosztować 10 tysi

Zgadza się, matematyka nie jest twoja mocną stroną.

--
Bruno

Data: 2020-06-18 07:32:12
Autor: Ed Pleva
W dniu czwartek, 18 czerwca 2020 08:59:52 UTC-4 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]
> że respirator wg. ciebie i GWna powinien kosztować 10 tysi

Czy te oczy mogą kłamać?

konopny - czyli - kretyn meleszka we własnej osobie:

 https://images92.fotosik.pl/351/2adc5aa41f8dd5c6.jpg

Data: 2020-06-18 19:39:25
Autor: Sylvio Balconetti
[SzumowskiGate] Przepłacone respiratory

Czy te oczy mogą kłamać?

konopny - czyli - kretyn meleszka we własnej osobie:

  https://images92.fotosik.pl/351/2adc5aa41f8dd5c6.jpg

Daj spokoj. Mnie klauzula sumienia nakazala na czas ramadanu stronic od takich osobnikow i tak juz zostalo. Mam wiecej czasu na lektury i filmy. Poza tym za pare dni mamy wywczasy.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

Data: 2020-06-18 11:24:09
Autor: Ed Pleva
W dniu czwartek, 18 czerwca 2020 13:39:27 UTC-4 użytkownik Sylvio Balconetti napisał:

Daj spokoj. Mnie klauzula sumienia nakazala na czas ramadanu stronic od takich osobnikow i tak juz zostalo. Mam wiecej czasu na lektury i filmy. Poza tym za pare dni mamy wywczasy.

By bardziej zgłębić istotę rasizmu w Usiech - sięgłem po Salmana Rushide: "Quichotte", ale, by jeszcze bardziej zrozumieć zagadnienie, musiałem sięgnąć po jeszcze inną - Jona Steinbecka który przeczuwając rychłą śmierć w 1960 roku wyruszył z synem w podróż przez Stany by zobaczyć z bliska biedę, rasizm i wszystko to czego nie widać z samolotu. Efektem były "Podróże z Charleyem: w poszukiwaniu Ameryki", jeden z najbardziej złożonych portretów Ameryki. Ponad pół wieku później - emigrant, wygnaniec i jeden z tuzów literatury - Salman Rushdie, wyrusza w podróż po Stanach, by zobaczyć to samo i opisać w książce optymistycznej jak nigdy dotąd. Czytając "Quichotte'a", trzeba zapomnieć o Rushdiem który napisał "Szatańskie wersety". Czytając tę książkę poznajemy mędrca, który ma jeszcze siłę i odwagę, by wsiąść do samochodu, wcisnąć gaz i zabrać nas w szaloną podróż: Bohaterem tej szkatułkowej powieści jest kiepski pisarz z Bombaju, którego trudno nie skojarzyć z samym Rushdiem. A także wymyślona przez niego postać - żyjący w Stanach komiwojażer, który przyjmując z radością los przedstawiciela podupadającej klasy średniej, sprzedaje silnie uzależniające leki przeciwbólowe. Sam odurza się wszystkim, co oferuje telewizja kablowa w motelach.

Fikcja miesza się bohaterowi z rzeczywistością tak bardzo, że wyruszając w podróż, zabiera z sobą wymyślonego syna, którego nazywa Sancho. Jadą, bo wierzą, że - jak w romantycznej telenoweli - starszemu nieudacznikowi uda się rozkochać w sobie gwiazdę telewizji.

Jest jeszcze list, który sprzedawca wysyła swojej wybrance serca - podpisany: Quichotte. Tym samym w magiczny sposób ucieka pisarzowi i staje się reinkarnacją postaci Don Kichota, którą sam Rushdie uważa - obok bohaterów Szekspira - za kamień węgielny współczesnej literatury. Zwłaszcza od czasu, gdy sam osiadł w Usiech, gdzie wszystko, od przybycia Kolumba, jest powieścią drogi. Krajobraz od lat nie uległ zmianie. To dalej pustka i piach. Ale pojawiają się też inne problemy. Przede wszystkim kryzys wywołany lekami opioidowymi, które doprowadziły między innymi do śmierci siostry pisarza. A także rasizm, którego ofiarami padają także hindusi, o czym mówi się rzadko. W jednej z najważniejszych scen powieści pada dramatyczne pytanie: "Czy mam prawo tu być?".

Salman Rushdie potrafi być bliski rzeczywistości jak reporter prasowy, a jednocześnie magiczny, jak w swoich najlepszych książkach. W końcu to, czego nie zobaczył, dopowiedział sobie w wyobraźni. Pod koniec powieści spełnia się marzenie uwielbianej przez Rushdiego Ursuli K. Le Guin o tym, żeby fantastyka mogła stać się elementem literatury z najwyższej półki. Nowa książka Rushdiego to popis swobody pisarza, którzy potrafi opisać wszystko. A jednocześnie gotowy scenariusz serialu o tym, czym żyje Ameryka. Steinbeck kilka miesięcy po opublikowaniu swoich zapisków z podróży po USA dostał Nagrodę Nobla. Rushdie wciąż na nią czeka.

Data: 2020-06-18 15:34:28
Autor: Budzik
[SzumowskiGate] Przepłacone respiratory
Użytkownik Konopny Nespresso obserwator1435@gmail.com ...

[...]

Troche to wyglada jakby osmioklasista sie z egzaminu urwał.
i niestety matmy nie zdał...

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

[SzumowskiGate] Przepłacone respiratory