Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   Przeplatanie szprych

Przeplatanie szprych

Data: 2012-08-08 00:05:44
Autor: Vince
Przeplatanie szprych
Jakie s± ogólnie przyjête standardy? Czy który¶ z nich jest szczególnie efektywny z punktu widzenia roz³o¿enia w³a¶ciwego ciê¿aru, a co za tym idzie wp³ywu na wytrzyma³o¶æ szprych, bezpieczeñstwo jazdy, itp.

Pozdrawiam, M.

BTW: nie spotka³em siê z takim tematem, a w gruncie rzeczy ciekaw jestem czy ma to jakie¶ wiêksze znaczenie

Data: 2012-08-09 23:18:28
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
Przeplatanie szprych
On 2012-08-08 00:05, Vince wrote:
Jakie s± ogólnie przyjête standardy? Czy który¶ z nich jest szczególnie
efektywny z punktu widzenia roz³o¿enia w³a¶ciwego ciê¿aru, a co za tym idzie
wp³ywu na wytrzyma³o¶æ szprych, bezpieczeñstwo jazdy, itp.

Niektóre są niewskazane do stosowania z hamulcami tarczowymi, niektóre są sztywniejsze bocznie. Standardowe 3 krzyże to bardzo dobry kompromis. Zaplot nie ma tak istotnego wpływu jak porządne mocne i równe napięcie szprych. W wypadku cieniowanych szczgólnie istotnie z usunięciem skręceń.

BTW: nie spotka³em siê z takim tematem, a w gruncie rzeczy ciekaw jestem czy
ma to jakie¶ wiêksze znaczenie

Były. Szukaj pod zaplot na 2 krzyże, 3 krzyże, 4-ry krzyże, słoneczko.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Przeplatanie szprych

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona