Data: 2011-11-13 18:13:51 | |
Autor: to | |
Przep³ywomierz do VAG-a | |
begin Lewis
Wiem że mają inne obudowy i ten drugi jest cieńszy ale chodzi mi o Nie znam się na VAG-ach, ale jak obudowy mają inny kształt lub średnice, to nie można. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-11-13 19:18:46 | |
Autor: Lewis | |
Przepływomierz do VAG-a | |
W dniu 2011-11-13 19:13, to pisze:
begin Lewis No właśnie też mi tak się coś wydaje. Średnica jest ewidentnie mniejsza. Aczkolwiek po przełożeniu czujnika z tego cieńszego auto wyrywa z butów jak wściekłe ale przy 3500RPM ma odciecie doładowania niczym Notlauf (turbina po dokładnym czyszczeniu VNT więc odpada problem zapieczonych kierownic), niestety nie mogłem podpiąć auta do kompa aby sprawdzić co pokazuje ten podmieniony czujnik i co pokazuje MAP bo po zdiagnozowaniu przeze mnie usterki przepływomierza właściciel na własną rękę szukał przepływomierza na podmiankę a ja już nie miałem za bardzo czasu żeby się fatygować kilkadziesiąt km żeby mu je zdiagnozować. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2011-11-13 18:26:53 | |
Autor: to | |
Przep³ywomierz do VAG-a | |
begin Lewis
No właśnie też mi tak się coś wydaje. To na 100% źle wskazuje i to pewnie źle nieliniowo. Dłuższa i/lub agresywna jazda grozi uszkodzeniem silnika. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-11-13 19:29:20 | |
Autor: Lewis | |
Przepływomierz do VAG-a | |
W dniu 2011-11-13 19:26, to pisze:
begin Lewis Spoko auto jeździło jakieś 2min więc problemu ze stopieniem tłoków nie będzie a i tak zaleciłem wymianę na odpowiedni. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2011-11-13 18:41:48 | |
Autor: to | |
Przep³ywomierz do VAG-a | |
begin Lewis
Spoko auto jeździło jakieś 2min więc problemu ze stopieniem tłoków nie No i słusznie. Jak zwiększasz średnicę obudowy to spada prędkość przepływającego powietrza przy danym wolumenie więc czujnik wskaże mniej niż powinien. A dlaczego jeździ lepiej przy mniejszych obciążeniach? Jak mówiłem, nie znam VAG-a, ale może być np. tak, że ECU zauważa, że jest coś nie tak i dla bezpieczeństwa przy niskich obciążeniach dolewa za dużo paliwa, z kolei na wyższe w ogóle nie pozwala. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|