Przepraszam Boukuna

Data: 2011-10-09 21:29:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Przepraszam Boukuna
Przepraszam, go za to, że nie wierzyłem w jego entuzjastyczne opinie o Palikocie i jego partii. Wróżyłem Palikotowi polityczny niebyt.
Nie wiem, czy Boukun dotrwał przy Palikocie do wyborów, bo wsadziłem Boukuna do sitka za jego chorobliwy antysemityzm i pesymistyczne widzenie Polski i siłą rzeczy nie czytałem jego postów.
I obojętne, czy podzielam jego opinie lub nie - należą mu się przeprosiny z mojej strony, co do szans wyborczych Palikota.

Data: 2011-10-09 21:32:32
Autor: pluton
Przepraszam Boukuna
Przepraszam, go za to, że nie wierzyłem w jego entuzjastyczne opinie o
Palikocie i jego partii. Wróżyłem Palikotowi polityczny niebyt.

No wiesz, ludzi normalnie myslacych zawsze bedzie zdumiewac, jak mozna
glosowac na takich kaczynskich czy palikotow.

Nie doluj sie.

Nullification

Data: 2011-10-09 21:40:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Przepraszam Boukuna

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6ssvk$7ie$1inews.gazeta.pl...
[...]

Na Kaczyńskich - tak. Palikot jest niekonwencjonalny ale inteligentny. Niebyt właśnie mu wróżyłem z tych powodów - znając moich rodaków.

Data: 2011-10-09 21:52:49
Autor: boukun
Przepraszam Boukuna

[...]

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

52,3% ludzi myślących w Polsce zawsze będzie zdumiewać, jak można od 22 lat głosować ciągle na tych samych oszustów, pasożytów i złodzieji układu okrągłego stołu...

boukun

Data: 2011-10-09 22:07:00
Autor: boukun
Przepraszam Boukuna

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j6sul6$g4j$6news.onet.pl...
[...]

Miauczeć będzie cały naród latami...

boukun

Data: 2011-10-09 22:12:33
Autor: Lorn
Przepraszam Boukuna
W dniu 2011-10-09 22:07, boukun pisze:

[...]

Ty jesteś zwolniony. :> Więc nie marudź.

Data: 2011-10-09 23:11:44
Autor: Polok_Prawdziwy
Przepraszam Boukuna
pluton wrote:

[...]

Mos cosik pseciwko PALIKOTOWI...?

- a pozatym, zauwoż, żeto nieino Palikot - "RACJO POLCKEJ LEWICY" testam jezd...

Atosom chopy niemiętkimi robione...

Data: 2011-10-09 21:38:24
Autor: boukun
Przepraszam Boukuna

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e91f62e$0$2495$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie gniewam się, może ktoś odpisze cytując moja odpowiedź i tym samym zobaczysz moją wypowiedź.

Mówiłem wyraźnie, że gdyby naród cały zjednoczył się przy Palikocie, to my, Polacy stanowilibyśmy dzisiaj władzę. Palikot to była szansa na nowy ruch solidarności, takiej na wzór tej z 1980 roku. istniała realna szansa na to, że wyrwalibyśmy sie Palikotowi spod kontroli i taki Olechowski czy Rotfekld nie mie,liby nic do powiedzenia...

A tak, Palikot sam się częściowo spalił, po pierwsze włażąc w dupę pedałom, a po drugie Żydom z wierchuszki..., a po trzecie narkomanom... Ale to już wtedy, jak wielkie masy nie poszły za nim i same nie nakreśliły kierunku...

boukun

Data: 2011-10-09 23:06:32
Autor: Polok_Prawdziwy
Przepraszam Boukuna
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Tonie Palikot szansy mioł, ino NORMALNOść...!!!

- ludziska jus dość majom tego polckiego ZAJOBU...

Przepraszam Boukuna