Przepraszam Pana Premiera

Data: 2009-06-18 11:18:25
Autor: Jerzy Olszewski
Przepraszam Pana Premiera
Przepraszam Pana Premiera Tuska. Źle Go zrozumiałem. Myślałem, że zapowiadany przez niego cud dokona się w czasie tej kadencji. Nawet sobie pozwoliłem na drobne drwiny z tego powodu. Okazuje się jednak, że ekipa Tuska przewiduje dokonanie się tych cudów dopiero pod rządami mądrzejszych od niego rządów za 20 lat.

-- -Cytat-- -
Poprawienie jakości życia Polaków i wzrost konkurencyjności polskiej gospodarki to najważniejsze wyzwania stojące przed Polską w ciągu najbliższych 20 lat - ocenia rząd. Szef zespołu doradców strategicznych premiera Michał Boni zaprezentował w środę raport "Polska 2030. Wyzwania rozwojowe".
-- -Koniec-- -

-- -archiwalny cytat z Edwarda Gierka-- -
Towarzyszki i towarzysze, mieszkańcy Warszawy, rodacy! Dzień I Maja to również nasze, polskie święto. Socjalizm wrósł głęboko w życie naszej ojczyzny. Ukształtował myśli, ambicje i dążenia milionów Polek i Polaków. Przed kilkoma miesiącami na VII zjeździe Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej wytyczyliśmy program wyrosły z patriotycznych aspiracji naszego narodu. Droga dalszego rozwoju kraju i podniesienia jakości warunków życia prowadzi poprzez wyższą jakość pracy. (...)
-- -koniec-- -

Ech, gdyby minister Boni był już wtedy tak przewidujący, jak dziś, to po 30 latach nie okazałoby się, że współpracował z SB. Z przewidywaniem , a zwłaszcza przyszłości, czasem bywają kłopoty...

Data: 2009-06-18 09:57:19
Autor: roman ban
Przepraszam Pana Premiera
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(a):
[...]

niemcy realzuja konsekwentnie plan z czasow kolonialzmu -byloby niezle -
zakladac plan na nastepne 50 lat --

Data: 2009-06-18 11:01:23
Autor: XXL
Przepraszam Pana Premiera
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(a): Przepraszam Pana Premiera Tuska. Źle Go zrozumiałem. Myślałem, że zapowiadany przez niego cud dokona się w czasie tej kadencji. Nawet sobie pozwoliłem na drobne drwiny z tego powodu. Okazuje się jednak, że ekipa Tuska przewiduje dokonanie się tych cudów dopiero pod rządami mądrzejszych od niego rządów za 20 lat.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Po raz kolejny muszę Cię rozczarować ale rządy PIS pod "światłym" przywództwem
J.Kaczyńskiego czyli Gomułkowszczyzna-bis już nie wrócą.
Większość wyborców jesienią 2007r. oraz w niedawnych wyborach do
Europarlamentu powiedziała jasno i wyraźnie, że na bajki braci Kaczyńskich o
Polsce solidarnej i prawej i sprawiedliwej IV RP już się nie nabierze.

Mimo silnego kryzysu ogólnoświatowego ekipa Tuska jawi się jako znacznie
bardziej pragmatyczna mimo, że jest oczywiste, że w tej kadencji cudu
gospodarczego nie będzie.
Ale nie przeszkodzi to PO wygrać zdecydowanie wybory za 2 lata a kandydatowi
PO wybory prezydenckie w 2010r.

Data: 2009-06-18 13:10:40
Autor: Greg
Przepraszam Pana Premiera
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h1d6q3$2k7$1inews.gazeta.pl...
[...]

No, rzeczowo i na temat.
Ale mogłeś napisać krócej:
"Ale wybory i tak wygramy!"

Data: 2009-06-18 13:53:43
Autor: pluszowy miś
Przepraszam Pana Premiera

[...]

Dla wyborców PO, może zrozumieją...

a+b+c+....z = wynik rozumowania, ocena egoistycznej jednostki, która jeśli uzna, że sama doszła do sumy rozumowania samodzielnie, to będzie się potem tego trzymała...

a teraz wyborco PO zastanów się co będzie jak zmienna powiedzmy "a" jest fałszywa np. że mieliśmy państwo totalitarne,  .... albo inne zmienne w równaniu fałszywie Tobie wyborco PO podsunięto(nielegalne podsłuchy, korupcja vide raport widmo Pitery, obrażanie, naśmiewanie się, argumenty ad peronam etc. itp.)... Wynik równania którego tak zaciekle bronisz to działania sztabu ludzi którzy spowodowali, że myślisz jak myślisz.... Sztuką jest rozebranie tego wyniku na czynniki pierwsze ale to trudne, bo "ego" na to nie pozwala(przyznanie się do błędu... co ? ja inteligent , mądry, wykształcony i światowy wyborca partii elitarnej PO mogę się mylić? ) ... Pozdrawiam wszystkich zdrowo myślących :)

Data: 2009-06-18 12:37:09
Autor: XXL
Przepraszam Pana Premiera
pluszowy miś <sebastorage@go2.pl> napisał(a): Wynik równania którego tak zaciekle bronisz to działania sztabu ludzi którzy
[...]

Miłośnik braci Kaczyńskich zdrowo myślący? To doskonały dowcip  :-)
Rządy PIS-u od początku mnie brzydziły bo były oparte na nienawiści i pogardzie dla wszystkich, którzy tworzyli zręby gospodarki rynkowej i demokratycznego państwa.
Dla J.Kaczyńskiego wszyscy ci, którzy wyprowadzili Polskę z komunistycznego
szamba byli wrogami bo reprezentowali świat, którego nie mógł on zrozumieć,
podporządkować sobie i swoim chorym wizjom.
W swoich chorych rojeniach chciał osądzić wszystkich tych, którzy zrobili całą
ciężką robotę reformowania Polski od 1989r.
Kaczyński chciał wmówić Polakom, że cała tzw. III RP byli zdrajcy i że on
zwalczy ten układ i stworzy nową Polskę - IV RP.
I co? Zamiast rozprawienia się ze starym układem PIS-owski system władzy sam
szybko się zdegenerował i stworzył swój własny korupcyjny układ.

Data: 2009-06-18 14:53:39
Autor: skippy
Przepraszam Pana Premiera
"Radio Z" jest z AL i ZOMO i pewnie kłamało:
http://tinyurl.com/mu9nf7

Data: 2009-06-18 23:09:34
Autor: Greg
Przepraszam Pana Premiera
[...]

Ty się ciesz, że jeszcze możesz bez konsekwencji wypisywać takie
poprierdułki.
Już wkrótce będziesz musiał się zarejestrować:
http://prawo.money.pl/aktualnosci/wiadomosci/artykul/zamach;na;wolnosc;w;internecie,133,0,482181.html?p=md

Całe szczęście, że już obaliłeś ten straszny totalitaryzm..

Data: 2009-06-18 14:18:22
Autor: totus
Przepraszam Pana Premiera
pluszowy mi? wrote:

[...]

Ja jestem wyborcą PO. Nigdy nie uważałem, że PiS stworzył państwo totalitarne. Głosowałem na PO bo ich program gospodarczy odpowiadał mi najbardziej. Tzn był najmniej obrzydliwy czy jak kto chce to określić. I tyle. Całe to Twoje rozumowanie nie trzyma się jednego kawałka. Zakładasz, że tylko Ty zauważyłeś manipulacje, i że tylko Ty nie dałeś się na nie nabrać. Dla tych co głosowali na PO argumenty są gdzie indziej. Ja chciałbym by wszystko było prywatne. Szkoły i szpitale też. Nie uważam by jakikolwiek urzędnik był ode mnie mądrzejszy. Nie podoba mi się w PiS przekonanie, że urzędnicy wiedzą najlepiej. Uszczęśliwianie ludzi na siłę. Wole pływanie Tuska. Jak puści bąka, a ludziom się to nie podoba to się z tego wycofuje.
Premier ma tak sterować by większość była zadowolona, a nie tak by on był zadowolony. Wolę to niżby miał wcielać swoje chore pomysły na siłę. Boję się ludzi, którzy wiedzą lepiej. Greenspan wiedział lepiej od rynku ile wart jest kredyt i mamy co mamy. Pomylił się jeden urzędnik, a sprzątać i płacić muszą wszyscy. Mnie się to wydaje oczywiste, a jedna 45% Polaków uważa, że za PRL'u było lepiej. Lubią jak inni za nich myślą, a sami siedzą przed telewizorami z piwkiem i narzekają.

Data: 2009-06-18 14:09:10
Autor: Dieter
Przepraszam Pana Premiera
Po raz kolejny muszę Cię rozczarować ale rządy PIS.... <

Odp. No tak, typowa odpowiedz: "a PIS itd."

D.

Data: 2009-06-18 12:25:27
Autor: Pafcik
Przepraszam Pana Premiera
wystarczy popatrzyć jak to robią inni by dojśc do wniosku że pewnych rzeczy poprostu nikt nie zrobi w ciągu 4 lat
(nawet z prezydentem który nie wetowałbym wszystkiego co sie da)

sukces gospodarczy powojennych Niemiec to lata 60 te - wcześniej 20 lat konsekwentnego sensownego planu gospodarczego

sukces gospodarczy Irlandii - podobnie czasowo, 20 lat cięzkiej pracy

Data: 2009-06-18 12:28:28
Autor: Dieter
Przepraszam Pana Premiera
Zapomniales o Planie Marshalla z ktorego skorzystali po wojnie Niemcy. Polska dostala jedynie kilkadziesiat lat komuny.

D.

Data: 2009-06-18 13:12:41
Autor: \\n
Przepraszam Pana Premiera
Dieter pisze:
Zapomniales o Planie Marshalla z ktorego skorzystali po wojnie Niemcy. Polska dostala jedynie kilkadziesiat lat komuny.

Dostała też zaszczyt spłacenia reparacji wojennych na rzecz zwycięskiego alianta ze wschodu.

--
Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

Data: 2009-06-18 12:30:12
Autor: Dieter
Przepraszam Pana Premiera
http://pl.wikipedia.org/wiki/Plan_Marshalla

Na dole masz kwoty jakie dostaly poszczegolne kraje.

D.

Data: 2009-06-18 12:27:45
Autor: george
Przepraszam Pana Premiera

"Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> wrote in message news:h1d0st$ln7$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

tylko dlaczego codziennie piszesz o jego "cudach" wystepujących juz teraz ?
mała schiza ?

george

Data: 2009-06-18 13:06:11
Autor: skippy
Przepraszam Pana Premiera
Nawet nie komentuje tego, co napisałeś, chociaż logika przyczyna->skutek sypie się klasycznie.

Prowadzisz regularną zaczepną kampanię i śmiecisz tu na maksa.
Oprócz Ciebie juz z rzadka tylko jakiś burak puści politycznego bąka, ale z tym da się żyć.

Teraz będziesz tak spamował przez rok, aż Kaczyński przegra wybory, obaj odejdą na emeryturę z życia politycznego, po czym będziesz sypał 100 wątków dziennie następny rok do wyborów parlamentarnych.

No to będziesz w tym spamie miał bąki:
http://e.pardon.pl/pa215/86f29922000133f6493d0c8e

Co do Kaczyńskiego, i spływa po mnie czy spam w spamie uznasz za uzasadniony, to mnie ciekawi - czy uważanie go za prezydenta pomrocznej, co wynika z Twojej chorej pisaniny, uważasz za śmieszne czy wesołe?

Pozdrawiam

Data: 2009-06-18 13:30:33
Autor: Jerzy Olszewski
Przepraszam Pana Premiera
skippy pisze:
[...]

Za Buzka w czasach reform AWS też tak robiłem , gdy postkomuna gdakała o "dziurach Bauca" wbijających nasze państwo w otchłań gospodarczego zatracenia, ku uciesze większości rezolutnych grupowiczów. Pewnie byłeś wśród nich pod innym nickiem.

Widzisz Skippy, konstelacje polityczne się zmieniają , ale zawsze jest opcja warta w danym momencie poparcia i taka, której nie warto popierać. Nie ma to żadnego związku z braćmi Kaczyńskimi, na kompleks których najwyraźniej cierpisz, bo nie potrafisz niczego napisać bez nawiązania do nich.

Data: 2009-06-18 13:36:58
Autor: skippy
Przepraszam Pana Premiera

Użytkownik "Jerzy Olszewski"

Nie ma to żadnego związku z braćmi Kaczyńskimi, na kompleks których najwyraźniej cierpisz, bo nie potrafisz niczego napisać bez nawiązania do nich.

Większej głupoty nie czytałem dawno.
O Kaczyńskich piszę tylko w Twoich spamerskich wyborczych wątkach politycznych.
Poza tym raczej piszę o AT, o wiele więcej, i nic tam o nich nie wspominam.

A piszę o nich w Twoim spamie, bo Ty masz obesesję na ich punkcie "bohaterski prezydent" (chodziło o Gruzję) :))), "zmuszony jesteś do obrony Braci" (a tu nikt ich specjalnie nie atakuje sam z siebie) itp itd.

BTW kompleks?
:))))))))))))

Pozdrawiam

Data: 2009-06-18 13:40:50
Autor: skippy
Przepraszam Pana Premiera

Użytkownik "Jerzy Olszewski"

Pewnie byłeś wśród nich pod innym nickiem.

Jestem od 2006 wszędzie pod tym samym nickiem, wcześniej nie pisałem o gpw.

Fajnie jest obserwować, jak Ci puszczają nerwy, i coraz to sięgasz do argumentów osobistych.
Już którys raz, na razie bardzo delikatnie.

Wyluzuj Jurek, nie jestes w stanie mnie obrazić :o)

Data: 2009-06-18 13:52:30
Autor: Jerzy Olszewski
Przepraszam Pana Premiera
skippy pisze:
Użytkownik "Jerzy Olszewski"

Wyluzuj Jurek, nie jestes w stanie mnie obrazić :o)

Nie mam takiego zamiaru :)

Data: 2009-06-18 14:05:29
Autor: skippy
Przepraszam Pana Premiera

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h1dabv$jsn$1nemesis.news.neostrada.pl...
skippy pisze:
Użytkownik "Jerzy Olszewski"

Wyluzuj Jurek, nie jestes w stanie mnie obrazić :o)

Nie mam takiego zamiaru :)

Wracając do tego co piszesz, opcji wartych wspierania...
Problem polega na tym, ze np. dla mnie podstawową wartoscią jest wolność gospodarcza i jak najniższe podatki.
Z tego punktu widzenia POPIS to kompletna klapa, dlatego nie otrzymają mojego głosu (i kilku z rodziny) jeszcze długo.
(Wyjątek to wybory za rok, kiedy to pójde głosowac "przeciw")

Kontynuując - najwięcej w tym interesujacym mnie zakresie zrobiła opcja, na która nie bedę głosował i wspierał z innych pobudek - czyli LSD.
Niestety najwiecej zrobili oni.

PO i PIS to kosmetyka pod publike i ciagłe dokładanie podatków ukrytych.
LSD to znacząca obniżka CIT oraz realny, legalny  podatek LINIOWY 18% mnie obejmujacy.
Nie wspominając o ustawie Wilczka i Rakowskiego, która przez związkowców w III RP została obudowana korupcjogennym i wiążącym ręce socjalistycznym legislacyjnym monstrum.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-18 14:07:38
Autor: george
Przepraszam Pana Premiera

skippy pisze:
[...]

no i jeszcze ta oniżka "rentowej" za PISu ... nie wiem jak z DG ale "najemnym" przybyło netto.
george

Data: 2009-06-18 14:22:56
Autor: skippy
Przepraszam Pana Premiera

Użytkownik "george"

no i jeszcze ta oniżka "rentowej" za PISu ... nie wiem jak z DG ale "najemnym" przybyło netto.
george

Więcej dowalili w ukrytych, ta rentowa to kosmetyka.

Data: 2009-06-18 14:25:01
Autor: george
Przepraszam Pana Premiera

"skippy" <man3@on.the.moon> wrote in message news:h1dc57$mra$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "george"

no i jeszcze ta oniżka "rentowej" za PISu ... nie wiem jak z DG ale "najemnym" przybyło netto.
george

Więcej dowalili w ukrytych, ta rentowa to kosmetyka.

jakich ? obniżke podatków o 30mld nazywasz kosmetyką ?

Data: 2009-06-18 14:30:45
Autor: skippy
Przepraszam Pana Premiera

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:h1dbrk$ica$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Tak, średnio 60zł miesięcznie to kosmetyka.

Data: 2009-06-18 14:38:14
Autor: george
Przepraszam Pana Premiera

"skippy" <man3@on.the.moon> wrote in message news:h1dcjs$nhj$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

coś słabo liczysz, w sumie dało to coś koło 200 pln dla pensji 3K, i  ( obniżka sumaryczna 7% pensji, 5% pracownicza czesc, 2% pracodawcy)
a te podatki "ukryte" to które... bo nie wymieniłeś ..

george

Data: 2009-06-18 14:46:59
Autor: totus
Przepraszam Pana Premiera
george wrote:

[...]

Uważasz czytających Ciebie za głupków skończonych. Nie wiesz tego, że inaczej się zarządza w koniunkturze, a inaczej w dekoniunkturze. Co innego się robi jak się zarabia a co innego jak się traci? Nie wiesz tego? Czy wiesz i zakładasz, że jesteś jedyny, który to wie. Ty to wiesz i zakładasz, ze ja jestem głupszy od Ciebie i będziesz mi sugerował, że zarządzanie w koniunkturze można porównać do zarządzania przy braku koniunktury. Patrz jaki ten biegacz narciarski jest dobry bo z górki biegł 1 minute a ten, ten sam odcinek pod górkę biegł 5 minut. O co Ci chodzi?

Data: 2009-06-18 14:50:26
Autor: george
Przepraszam Pana Premiera

"totus" <totus@poczta.onet.pl> wrote in message news:h1dd05$6cs$1inews.gazeta.pl...
george wrote:

[...]

what ? a tobie co sie stało ?
weź wyluzuj...

george

Data: 2009-06-18 14:58:47
Autor: george
Przepraszam Pana Premiera

george wrote:

[...]

a skoro juz poruszyłes temat "zarządzani" (bo ja sobie nie przypominam abym cos sugerował).
uważasz ze w dekoniunkturze Tusk moze sobie podwyższać podatki i to bedzie świadczyć o jego "sprawnosci" w zarządzaniu ? A może by tak np zmniejszył wydatki skoro kasy mu brakuje (zwolnił urzędników .. itp) ?

george

Data: 2009-06-18 15:34:53
Autor: totus
Przepraszam Pana Premiera

george wrote:

[...]

Co powinien zrobić to inna sprawa. Napisałem tylko, ze porównywanie rządów PiS i PO nie ma sensu. I sądzę, że czytający tą grupę to wiedzą. Zastanawiam się nad motywacją tych, którzy używają tego porównania dla dyskusji. Ty pewnie wiesz, które wydatki zmniejszyć i o ile, oraz których urzędników zwolnić. To jeszcze potwierdza moją tezę by ograniczać władzę ugrupowań twierdzących, że urzędnik wie lepiej.

Data: 2009-06-18 15:44:57
Autor: george
Przepraszam Pana Premiera

george wrote:

[...]

kogo zwolnić ? a tak z 60% po równo wszędzie wraz z likwidacją PIT'a w formie prokomowskiego pasztetu.
Liniowka 15% deklarowana na jednym świstku ( wiec skarbówkę od PIT'a do domu).
W sumie dyskusja na inną chwile i nie ma co tego ciągnąć.

a co do porównań, porównywać zawsze można... kwestia otwartą pozostaje wybor wspólnego mianownika.
A tak BTW podałem jedynie fakty (o obniżce rentowej i jej wysokości), bo ktos sugerowal że PIS  nie obnizyl a wręcz podwyższył w "ukrytych", cokolwiek to znaczy. Niestety fakty są inne czy to sie komuś składa do obrazka czy nie. Wyciąganie natomiast wniosków ze kaczka lepsza od tuska czy odwrotnie pozostawiam innym.
Mnie nic do tego. Osobiście uważam że jeden to "ekonomiczny kretyn" a drugi to ma "zajebistego pecha"...a pechowców nie lubie.

george

Data: 2009-06-18 15:48:50
Autor: skippy
Przepraszam Pana Premiera
Klucz leży w tym dlaczego w 2007 sami doprowadzili do przyspieszonych wyborów i dlaczego teraz nic takiego nie proponują.
:)

BTW być moze chodziło o te kilkadziesiąt balonów z subwencji, ale bardziej to wolałbym wiedzieć, który grubas dał im cynk o szczycie koniunktury w 2007 i dlaczego PO nie miała tego cynku.

Być może odpowiedź jest gdzieś powiązana z tym śladem, ale raczej jej nie poznamy.
http://poznan.naszemiasto.pl/wydarzenia/790864.html

Pozdrawiam

Data: 2009-06-18 16:22:08
Autor: Jerzy Olszewski
Przepraszam Pana Premiera
skippy pisze:
[...]

Po prostu Pan Prezydent RP Profesor Lech Kaczyński i jego brat Jarosław, dużo lepiej znają się na gospodarce od swoich politycznych oponentów wspieranych przez fałszywe autorytety, co było do udowodnienia. Cieszę się, że sami do tego doszliście, z niewielką tylko moją pomocą. Dziękuję za dyskusję :)

Data: 2009-06-18 16:34:36
Autor: george
Przepraszam Pana Premiera

"Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> wrote in message news:h1dimd$53n$1atlantis.news.neostrada.pl...
skippy pisze:
[...]

nie ma to jak wyciągać wnioski... masz może rybki ?
george

Data: 2009-06-18 16:36:25
Autor: skippy
Przepraszam Pana Premiera

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h1dimd$53n$1atlantis.news.neostrada.pl...
skippy pisze:
[...]

Nie pisałem tu nic o gospodarce, więc skąd te radosne wnioski?
Zajady mi sie zrobiły:)))

Data: 2009-06-18 16:42:59
Autor: Jerzy Olszewski
Przepraszam Pana Premiera
skippy pisze:
[...]

A ten cytat to z Lenina ?

Data: 2009-06-18 16:46:02
Autor: skippy
Przepraszam Pana Premiera

Użytkownik "Jerzy Olszewski"

A ten cytat to z Lenina ?

"który grubas dał im cynk o szczycie
koniunktury w 2007 i dlaczego PO nie miała tego cynku."

Z Lenina?
Odjeżdżasz... :)))

Poczytaj link który wkleiłem.

Data: 2009-06-18 16:47:46
Autor: skippy
Przepraszam Pana Premiera
Cytaty z Lenina, nie moje, masz w innym watku skoro Cię tak prześladuja.

Data: 2009-06-18 16:53:28
Autor: totus
Przepraszam Pana Premiera

skippy pisze:
[...]

Z sugestii, że dostali cynk wysnułeś wniosek, że lepiej się znają na ekonomii. Mógłbyś przedstawić cały tok rozumowania, który zawiódł Cię do takiego wniosku? Zakładasz, że czytający jest głupszy od Ciebie. To złe założenie.

Data: 2009-06-18 14:26:26
Autor: \\n
Przepraszam Pana Premiera
skippy pisze:
Użytkownik "george"

no i jeszcze ta oniżka "rentowej" za PISu ... nie wiem jak z DG ale "najemnym" przybyło netto.
george

Więcej dowalili w ukrytych, ta rentowa to kosmetyka.

A konkretnie w jakich?

Data: 2009-06-18 14:13:50
Autor: Jerzy Olszewski
Przepraszam Pana Premiera
skippy pisze:
[...]

Czy uważasz, że obniżenie stawek PIT, eliminacja podatku od darowizn i spadkowego dla I grupy, zmniejszenie składki rentowej i walka o obniżenie stawek notarialnych i sądowych, to jest nic , jak na 2 lata rządów PIS ?

Czy uważasz, że wprowadzenie podatku od dochodów kapitałowych, za czasu SLD to zmniejszenie podatków ?

Czy uważasz , że mityczny okres Wilczka, gdy PRL już się rozpadł, a demokratyczne państwo rynkowe, jeszcze nie powstało, jest możliwy do powtórzenia w jakimkolwiek normalnym państwie ?

Data: 2009-06-18 14:29:58
Autor: skippy
Przepraszam Pana Premiera

[...]

W porównaniu z tym, co napisałem i przypomnę za moment - to co piszesz to po prostu kosmetyka.

Czy uważasz, że wprowadzenie podatku od dochodów kapitałowych, za czasu SLD to zmniejszenie podatków ?

Wymieniłem 2 obniżki wobec których cała reszta to z mojego pynktu widzenia pikuś
- CIT
- LINIOWY 18%

Żaden inny rząd po 89 nie zrobił tak potężnej obnizki podatków.

Czy uważasz , że mityczny okres Wilczka, gdy PRL już się rozpadł, a demokratyczne państwo rynkowe, jeszcze nie powstało, jest możliwy do powtórzenia w jakimkolwiek normalnym państwie ?

Tak uważam - w normalnym państwie wolność gospodarcza powinna byc zwiększana, a nie ograniczana jak to robiły kolejne rządy po 89r.
BTW to samo LSD, a raczej rząd z nich powstały - pieknie sie popisali np w sprawie zaszczucia Kluski; to jedna z ciemnych stron nie pozwalająca mi ich uznać za wartych mojego wsparcia.

Data: 2009-06-18 15:05:05
Autor: \\n
Przepraszam Pana Premiera
skippy pisze:

Wymieniłem 2 obniżki wobec których cała reszta to z mojego pynktu widzenia pikuś
- CIT
- LINIOWY 18%

Podatek liniowy (nb 19%) nie jest z globalnego punktu widzenia żadną obniżką (zresztą w pewnych przypadkach dla konkretnych podatników też nie)

Data: 2009-06-18 15:09:18
Autor: skippy
Przepraszam Pana Premiera

Użytkownik "\n" <nie@ma.xy> napisał w wiadomości news:h1de6f$nr5$1atlantis.news.neostrada.pl...
skippy pisze:

[...]

Jak to nie jest obniżką?
:)))
W jakim Ty świecie żyjesz?
Ale ok, rozumiem.

Data: 2009-06-18 15:19:07
Autor: \\n
Przepraszam Pana Premiera
skippy pisze:

[...]

Średnia stawka podatkowa PIT to ok 18% czy 19%.
Grupa osób uprawnionych do zastosowania stawki liniowej stanowi margines podatników.
Gdzie znajduje się ta rzekomo potężna obniżka?
Oczywiście konkretny podatnik może dzięki liniowemu mieć wymierne korzyści ale nawet jeżeli dla niego są to korzyści "potężne" to z globalnego punktu widzenia "potężne" są tylko w sferze propagandowej.
Włąśnie w takim świecie żyję...

Data: 2009-06-18 15:43:14
Autor: skippy
Przepraszam Pana Premiera

Użytkownik "\n"

Średnia stawka podatkowa PIT to ok 18% czy 19%.

CIT zmniejszony o 8% (z 27 na 19)
PIT 19% liniowo zamiast skali 19-30-40-50 co z mojego p. widzenia oznacza zatrzymanie kilkadziesiat % (baaardzo mocne kilkadziesiąt) podatku w kieszeni.

Dlatego uważam, że to były z mojego punktu widzenia napoważniejsze obnizki podatków jakich doświadczyłem.
Z rentowej zyskałem 30 czy tam 50 zł, czyli nic. Jedna flaszka Stocka.

Ty na liniowym i CIT jak rozumiem nie zyskałeś nic, na rentowej 200zł.

Ok, czyli mamy inne punkty widzenia.
Wg mnie LSD zrobiło many many wiecej w tym zakresie niż PIS, wg Ciebie jest odwrotnie i na tym raczej musimy zostać.

Interesuje mnie mój garnek i brzuch mojego dzieciaka i to jest dla mnie podstawowy wyznacznik.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-18 16:30:19
Autor: \\n
Przepraszam Pana Premiera
skippy pisze:
Użytkownik "\n"

Średnia stawka podatkowa PIT to ok 18% czy 19%.

CIT zmniejszony o 8% (z 27 na 19)

Obniżka CIT zaczęła się grubo przed rządem Millera. Początkowo stawka wynosiła 40%. Buzek obniżył ją do 30% w 2000. W kolejnych latach stawka miała się zmniejszać aż do 22% w 2004. Miller zminiejszył obniżkę na 2003 (zamiast 24 zrobił 27) i skasował obniżkę która miała być w 2004. W 2003 uchwalono jednak obniżkę na 2004 z 27 na 19%.

Może jeszcze raz się zastanów co komu zawdzięczasz.

[...]

No oczywiście z Twojego punktu widzenia mogła to być obniżka zapierająca dech w piersiach, z punktu widzenia budżetu wpływ równał się zero.

Z rentowej zyskałem 30 czy tam 50 zł, czyli nic. Jedna flaszka Stocka.

Ty na liniowym i CIT jak rozumiem nie zyskałeś nic, na rentowej 200zł.

Ok, czyli mamy inne punkty widzenia.

Owszem, zwłaszcza, że mówiąc o "potężnej" obniżce zakładałem, że mówimy o nieco szerszej perspektywie niż portfel jednego pana...

Wg mnie LSD zrobiło many many wiecej w tym zakresie niż PIS, wg Ciebie jest odwrotnie i na tym raczej musimy zostać.

PiSdzielce przynajmniej zrobili konkretny ruch, nie tylko propagandowy (jak widać na tym przykładzie, bardzo udany)

Interesuje mnie mój garnek i brzuch mojego dzieciaka i to jest dla mnie podstawowy wyznacznik.

Będę o tym pamiętał zobaczywszy wypowiedź sprawiającą wrażenie szerszej perspektywy... ;-)

Data: 2009-06-18 18:40:22
Autor: zarafiq
Przepraszam Pana Premiera

Gwoli przypomnienia:

pl.biznes.wgpw

Grupa zajmuje się wszystkimi sprawami związanymi z funkcjonowaniem giełdy papierów wartościowych w Warszawie i inwestowaniem w instrumenty finansowe na niej notowane. Planowane jest rozszerzenie dyskusji na inne tematy związane z inwestowaniem pieniędzy i czerpaniem z tego profitów materialnych. Grupa powstała w maju 1998 roku zastępując grupę pl.listerv.gielda, sprzeżoną z listą dyskusyjną gielda@plearn.edu.pl. Podobnie jak w innych grupach pl.*, zabronione jest wysyłanie binariów, spamów, krosspostowanie do zbyt wielu grup i przedłużające się dyskusje nie związane z tematyką grupy.

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2009-06-18 18:48:07
Autor: Jerzy Olszewski
Przepraszam Pana Premiera
zarafiq@poczta.onet.pl pisze:
[...]

I z tego powodu dwa dni temu zaproponowałem dyskusję ściśle merytoryczną w wiadomości "Sakiewka". Ile tam byłoby tematów do omówienia.

Nie spotkało się to z żadnym zainteresowaniem, więc pomyślałem sobie , że zaproponuję inny temat i nadałem "A ja myślałem" i "nie miotaj się, gdy jesteś po uszy w g...". Te wątki stały się bardzo popularne, więc realizując zapotrzebowanie społeczne nadałem "Przepraszam Pana Premiera". Zresztą grzeczność wymagała , bym przeprosił :)))

Data: 2009-06-18 19:12:33
Autor: skippy
Przepraszam Pana Premiera

Użytkownik "Jerzy Olszewski"

I z tego powodu dwa dni temu zaproponowałem dyskusję ściśle merytoryczną w wiadomości "Sakiewka". Ile tam byłoby tematów do omówienia.

Nic takiego nie zaproponowałeś.

Nie spotkało się to z żadnym zainteresowaniem, więc pomyślałem sobie , że zaproponuję inny temat i nadałem "A ja myślałem" i "nie miotaj się, gdy jesteś po uszy w g...".

Spamujesz politycznie w obłąkany juz sposób.

Przepraszam Pana Premiera