Przepraszam Pana Premiera

Data: 2009-06-18 09:57:19
Autor: roman ban
Przepraszam Pana Premiera
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(a):
Przepraszam Pana Premiera Tuska. Źle Go zrozumiałem. Myślałem, że zapowiadany przez niego cud dokona się w czasie tej kadencji. Nawet sobie pozwoliłem na drobne drwiny z tego powodu. Okazuje się jednak, że ekipa Tuska przewiduje dokonanie się tych cudów dopiero pod rządami mądrzejszych od niego rządów za 20 lat.

-- -Cytat-- -
Poprawienie jakości życia Polaków i wzrost konkurencyjności polskiej gospodarki to najważniejsze wyzwania stojące przed Polską w ciągu najbliższych 20 lat - ocenia rząd. Szef zespołu doradców strategicznych premiera Michał Boni zaprezentował w środę raport "Polska 2030. Wyzwania rozwojowe".
-- -Koniec-- -

-- -archiwalny cytat z Edwarda Gierka-- -
Towarzyszki i towarzysze, mieszkańcy Warszawy, rodacy! Dzień I Maja to również nasze, polskie święto. Socjalizm wrósł głęboko w życie naszej ojczyzny. Ukształtował myśli, ambicje i dążenia milionów Polek i Polaków. Przed kilkoma miesiącami na VII zjeździe Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej wytyczyliśmy program wyrosły z patriotycznych aspiracji naszego narodu. Droga dalszego rozwoju kraju i podniesienia jakości warunków życia prowadzi poprzez wyższą jakość pracy. (...)
-- -koniec-- -

Ech, gdyby minister Boni był już wtedy tak przewidujący, jak dziś, to po 30 latach nie okazałoby się, że współpracował z SB. Z przewidywaniem , a zwłaszcza przyszłości, czasem bywają kłopoty...

niemcy realzuja konsekwentnie plan z czasow kolonialzmu -byloby niezle -
zakladac plan na nastepne 50 lat --

Przepraszam Pana Premiera