Przepraszam Pana Premiera

Data: 2009-06-18 12:25:27
Autor: Pafcik
Przepraszam Pana Premiera
wystarczy popatrzyć jak to robią inni by dojśc do wniosku że pewnych rzeczy poprostu nikt nie zrobi w ciągu 4 lat
(nawet z prezydentem który nie wetowałbym wszystkiego co sie da)

sukces gospodarczy powojennych Niemiec to lata 60 te - wcześniej 20 lat konsekwentnego sensownego planu gospodarczego

sukces gospodarczy Irlandii - podobnie czasowo, 20 lat cięzkiej pracy

Data: 2009-06-18 12:28:28
Autor: Dieter
Przepraszam Pana Premiera
Zapomniales o Planie Marshalla z ktorego skorzystali po wojnie Niemcy. Polska dostala jedynie kilkadziesiat lat komuny.

D.

Data: 2009-06-18 13:12:41
Autor: \\n
Przepraszam Pana Premiera
Dieter pisze:
Zapomniales o Planie Marshalla z ktorego skorzystali po wojnie Niemcy. Polska dostala jedynie kilkadziesiat lat komuny.

Dostała też zaszczyt spłacenia reparacji wojennych na rzecz zwycięskiego alianta ze wschodu.

--
Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

Data: 2009-06-18 12:30:12
Autor: Dieter
Przepraszam Pana Premiera
http://pl.wikipedia.org/wiki/Plan_Marshalla

Na dole masz kwoty jakie dostaly poszczegolne kraje.

D.

Przepraszam Pana Premiera